جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۹
کد خبر: ۲۶۵۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۴
رئيس کل حراست شهرداري تهران:
طمع يکي از شهروندان براي ارزان خريدن مغازه از شهرداري تهران با همکاري يک واسطه و تباني با پيمانکار سازنده مغازه هاي مشارکتي موجب شد که او 360 ميليون ريال سرمايه اش را از دست بدهد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران ، سيدحميد تنها رئيس حراست کل شهرداري تهران ضمن بيان اين مطلب گفت: اين واسطه در قبال دريافت 360 ميليون ريال وجه غيرمتعارف( رشوه) از اين شهروند، پيشنهاد قيمت مغازه ها را به زير قيمت کارشناسي به اين شهروند مي‌دهد.


وي افزود: پس از حصول گزارش به حراست کل شهرداري تهران اقدامات اوليه شامل تحقيقات و مستندسازي و همچنين انعکاس موضوع به مراجع قضايي در دستور کار قرار گرفت.


تنها خاطرنشان كرد: پس از تشريفات قضايي و احضار آقاي (ج- ا) و تفهيم اتهام ، او با صدور قرار بازداشت موقت، راهي زندان شد.


رييس حراست کل شهرداري تهران گفت: با شناسايي و ايجاد بانک اطلاعاتي که از دلالان و واسطه ها که در دفاتر حراست مناطق، سازمان ها و شرکت هاي وابسته به شهرداري ايجاد شده است، برخورد جدي با اکثر اين افراد در شهرداري صورت گرفته و حراست سعي دارد که اين مسائل را به دقت دنبال کند.


تنها اظهار داشت: متأسفانه دلالان و واسطه ها در خارج از محيط شهرداري طعمه هاي خود را که همان شهروندان هستند و آشنايي با حقوق شهروندي خود ندارند، شناسايي و با سوء استفاده و اخذ مبالغ هنگفتي از مالکين، اقدام به کلاهبرداري مي کنند.


سيد حميد تنها تأکيد کرد: شهروندان تهراني در صورتي که احياناً اسناد و مدارکي از اين قبيل افراد در دست دارند و در مقابل آن وجه غيرقانوني پرداخت نموده اند به دفاتر حراست مستقر در ساختمان هاي شهرداري مراجعه و همکاران ما آماده هر گونه راهنمايي و ارائه مشاوره به اين عزيزان هستند.


نظر شما