شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۴
کد خبر: ۲۶۸۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۷
معاون عمراني وزير آموزش و پرورش خبر داد:
معاون عمراني وزير آموزش و پرورش با اشاره به حضور فعال خيرين مدرسه ساز و حمايت هاي دولت اعلام كرد: طي برنامه پنج ساله مشكل كمبود فضاي آموزشي و تجهيزات مدارس در سراسركشور مرتفع خواهد شد.

مرتضي رييسي معاون عمراني وزير آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص اقدامات صورت گرفته درخصوص رفع كمبود فضاي آموزشي و تجهيزات مدارس كشور اظهار داشت: با كمك خيرين و حمايت هاي دولت و مصوبه مجلس شوراي اسلامي همه مدارس غيراستاندارد و خطرآفرين نوسازي مي شود.

 

معاون عمراني وزير آموزش و پرورش گفت: بر اساس طرح هاي ارايه شده مصوب شده است تا پنج سال آينده مشكل كمبود فضاي آموزشي در سراسر كشور حل شود تا در اين راستا كشور داراي مدارسي ايمن و استاندارد شود.

 

رييسي يادآور شد: پس از جنگ تحميلي تاكنون حدود 15 هزار و 900 باب مدرسه توسط نيكوكاران ساخته شده و بيش از يك هزار و 300 مدرسه خيرساز درحال احداث است.

 

 

وي خاطرنشان كرد: با توجه به حضور بيشتر خيرين در صحنه و مشاركت در ساخت 20 درصد از فضاهاي آموزشي به صورت مردمي يا مشاركتي، مجلس در برنامه پنجم توسعه دولت را مكلف كرده كه معادل كمك هاي خيرين در بودجه سنواتي اعتبار قابل توجه اي را پيش بيني كند.

نظر شما