چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۳۵
کد خبر: ۲۶۸۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۷
مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران گفت: از سال آينده پل‌هاي عابر پياده با شكل‌هاي متفاوت از گذشته ايجاد و به بهره‌برداري مي‌رسد.

به گزارش«شهر»، به نقل  از روابط عمومي شهرداري تهران سيد محمد جواد شوشتري با بيان اين مطلب اظهار داشت : طراحي اين فرم هاي جديد آغاز شده و نماي پل ها از حالت سازه هاي حجمي آزاردهنده بصري خارج خواهد شد.


وي همچنين با بيان اينکه احداث 23 پل عابر پياده در دستور سال جاري سازمان قرار گرفته بيان داشت : 15 دستگاه از اين پل ها احداث شده و 8 دستگاه پل ديگر نيز تا پايان سال احداث و بهره برداري خواهد شد.


مديرعامل سازمان زيباسازي به پل هايي که تا پايان سال احداث مي شوند اشاره کرد و ادامه داد : اين پل ها در خيابان هاي شريعتي مقابل متروي قيطريه، ميدان قدس ، تقاطع بزرگراه مدرس و خيابان ظفر ، تقاطع خيابان آزادي با جيحون ، دپوي شرق ، مقابل بازار ميوه و تره بار فرحزاد ، خط 4 بي آر تي در ايستگاه چمران تقاطع مديريت و دستواره مقابل متروي علي آباد تا پايان سال احداث و بهره برداري مي شوند.


وي تصريح کرد : عمده اين پل ها پيش از اين احداث شده بودند اما تعدادي مانند پل مقابل متروي قيطريه و ميدان قدس از پل هاي احداثي خواهد بود که از ابتدا به صورت مکانيزه هستند.


مديرعامل سازمان زيباسازي همچنين گفت : احداث پل عابر پياده ميدان تجريش ، ابتداي خيابان ولي عصر(عج) نيز به زودي آغاز شده و در يکي دو ماه ابتدايي سال 90 به اتمام خواهد رسيد ، اين پل با توجه به موقعيت مکاني با فرمي شبيه چوب احداث مي شود.

نظر شما