پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۶۸۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۵
بهمن دري معاون امور فرهنگي با اعلام برگزاري بيش از 2500 برنامه در هجدهمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران در سراسر كشور گفت: گسترده فعاليت جشن كتاب در اين دوره از هفته كتاب بيش از يك ماه به طول انجاميد. و در حقيقت بهار كتاب زود هنگام و با برپايي نمايشگاه استاني كتاب شيراز آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت امور فرهنگي وزارت ارشاد بهمن دري معاون امور فرهنگي كه در مراسم افتتاحيه هفتمين نمايشگاه كتاب بزرگ كرمان سخن ميگفت ضمن اعلام مطلب فوق افزود:هفته كتاب به عنوان دومين مانور قدرت نرم جمهوري اسلامي در حوزه فرهنگ و بعد از نمايشگاه بين المللي كتاب تهران است.

 

 

وي با ارائه گزارشي از برنامه هاي هفته كتاب گفت: امسال نمايشگاه استاني كتاب شيراز به عنوان سرآغاز برنامه هاي هفته كتاب بود و نمايشگاه استاني كرمان پيوند دهنده هفته كتاب و هفته بسيج است.

 

 

وي با اشاره به برگزاري نشست هم انديشي با ناشران در ايام برگزاري هفته كتاب گفت: برگزاري اينگونه جلسات با بدنه نشر و در صورت هدفمند شدن بسيار خوب است .در جلسه اي كه با نمايندگان اتحاديه ها و انجمن هاي حوزه نشر داشتيم بيش از 12 چالش و مساله مهم حوزه نشر طرح موضوع شد و پيشنهادات نمايندگان ناشران درباره فعاليت هاي نشر مطرح شد.

 

 

معاون امور فرهنگي خاطر نشان كرد در حقيقت برپايي نمايشگاه استاني پاسخي است به رسالتي كه بر دوشمان نهفته است و اين رسالت همان تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري در حوزه فرهنگ است كه فرمودند كه كتاب خوب را منتشر و در اختيار اقشار مختلف جامعه قرار دهيد.

نظر شما