پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۳
کد خبر: ۲۸۴۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۵
در سي نمايشگاه در مراكز فرهنگي هنري تهران/
سي نمايشگاه با مضامين مذهبي و عاشورايي در فرهنگسراها، خانه‌هاي فرهنگ و نگارخانه‌هاي تهران برپا شده است.

به گزارش شهر به نقل از اداره كل روابط‌ عمومي و امور بين‌الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، در فرهنگسراي ارسباران نمايشگاه گروهي نقاشي پشت شيشه با موضوعات مذهبي در قالب‌هاي شمايل، تمثال، جلد قرآن و ... از 16 تا 23 آذر و نمايشگاه عكس عاشورا از محمد خبازي‌علوي و ابراهيم عليزاده از 17 تا 23 آذر و همچنين كارگاه نقاشي قهوه‌خانه‌اي در روزهاي 21 و 22 آذر برپا شده است.


علاوه براين، در ايام ماه محرم، نمايشگاه عكس عاشورا در فرهنگسراي پايداري، نمايشگاه پوستر و كتاب محرم از 16 تا 30 آذر در فرهنگسراي هنگام، نمايشگاه آموزشي سيره ائمه به‌ويژه امام حسين(ع) از 19 تا 23 آذر در فرهنگسراي فردوس، نمايشگاه نقاشي‌خط آثار عاشورايي از 20 تا 25 آذر و نمايشگاه عكس محرم از هيئات و دسته‌هاي عزاداري از 20 تا 30 آذر در فرهنگسراي شفق، نمايشگاه كتاب «پيام عاشورا» تا 23 آذر در فرهنگسراي گلستان، نمايشگاه پوسترهاي عاشورايي از 16 تا 30 آذر در فرهنگسراي رازي شكل گرفته است.


همچنين نمايشگاه خط‌نقاشي و كارگاه آموزشي «تسليم حق» علي تن از 16 تا 25 آذر و نمايشگاه و كارگاه آموزشي عكس عاشورايي ساسان مويدي از 25 آذر تا 5 دي در فرهنگسراي انقلاب، نمايشگاه خوشنويسي از 16 تا 25 آذر در فرهنگخانه ايرواني، نمايشگاه كتاب و محصولات فرهنگي در پانزده ايستگاه مترو و نمايشگاه خوشنويسي «سرحلقه عاشقان» با آثار استادان ناصر جواهرپور و عبدا... از 20 تا 30 آذر و نمايشگاه نقاشي‌هاي عاشورايي با عنوان «تجلي عشق» از 20 آذر تا 30 دي در موزه هنر امام علي(ع) از ديگر برنامه‌هاي مراكز سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در سوگ حماسه عاشوراست.

نظر شما