سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۳
کد خبر: ۲۸۶۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۵
مراسم توديع و معارفه رييس موسسه توسعه هنرهاي تجسمي معاصر با حضور محمود شالويي مديركل تجسمي، داود ثمري، عبدالرحيم سياهكارزاده، عباس عظيمي مشاور اجرايي معاونت هنري، احسان آقايي معاون اجرايي موزه هنرهاي معاصرتهران، همكاران موزه و مركز تجسمي برگزار شد .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مركز هنرهاي تجسمي، در اين مراسم محمود شالويي با قدرداني از خدمات عبدالرحيم سياهكارزاده؛ رييس قبلي موسسه توسعه هنرهاي تجسمي گفت: در اين سال ها موسسه توسعه هنرهاي تجسمي معاصر بسياري از امور و برنامه‌ها را ساماندهي كرد و در برگزاري جشنواره‌ها و دوسالانه‌ها و انتشار كتاب ها و آثار هنري نقش مؤثري ايفا كرد.



مديركل دفتر هنرهاي تجسمي ادامه داد:‌ موسسه توسعه هنرهاي تجسمي در اين دوره، فعاليت هاي جديدي را نيز انجام داد كه راه اندازي آموزشگاه نقاشي قهوه خانه اي و راه اندازي نگارخانه هنر ايران در داخل و خارج از كشور از جمله آنهاست.


شالويي افزود: هنرهاي تجسمي بخش گسترده اي است و فعاليت‌هاي فراواني دراين زمينه صورت مي گيرد و موسسه توسعه هنرهاي تجسمي در اين زمينه مي‌تواند نقش تأثيرگذاري در برنامه‌ها و فعاليت‌هاي تجسمي داشته باشد.


شالويي همچنين گفت: دكتر داود ثمري نيز كه از چهره هاي دانشگاهي و با سابقه مناسبي در زمينه مديريتي است كه با همراهي همكاران موسسه و دفتر هنرهاي تجسمي مي‌تواند موسسه را از اين جايگاهي كه به دست آورده است ارتقا دهد و در زمينه اجرايي نيز فعاليت‌هاي دفتر هنرهاي تجسمي را پشتيباني كند.


دكتر داود ثمري نيز در اين مراسم گفت: بررسي فعاليت ها موسسه توسعه هنرهاي تجسمي نشان مي‌دهد كه در اين سال‌ها فعاليت هاي ارزشمند و قابل توجهي صورت گرفته است و اميدواريم با توجه به رشته هاي مختلف و طيف گشترده هنرمندان تجسمي، موسسه بتواند بازوي اجرايي قوي براي دفتر هنرهاي تجسمي و برنامه هاي اين بخش داشته باشد.


عبدالرحيم سياهكارزاده؛‌رييس قبلي موسسه‌توسعه‌هنرهاي‌تجسمي نيز در اين مراسم با قدرداني از همكاران موسسه گفت:در سال‌هاي اخير باتوجه به نيازها و ضرورت هاي بسيار حوزه هنرهاي تجسمي سعي شد كه در حد امكانات فعاليت ها و برنامه ها به نحو مناسب ساماندهي شود و در راستاي گسترش و توسعه هنرهاي تجسمي اقداماتي از سوي موسسه انجام شود.


در پايان اين مراسم با اهداي لوح و هدايايي از سوي محمود شالويي از خدمات عبدالرحيم سياهكارزاده قدرداني شد. همچنين لوح قدرداني از سوي موزه هنرهاي معاصر تهران به عبدالرحيم سياهكارزاده اهدا شد.


عبدالرحيم سياهكارزاده به عنوان دبير اجرايي سومين‌جشنواره‌بين‌المللي‌هنرهاي‌تجسمي‌فجر همكاري مي‌كند.

نظر شما