پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۹۲۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۵
جاعل و کلاهبردار حرفه اي اسناد و مدارک شهرداري که در تمامي زمينه ها اعم از اخذ جواز و پايان کار، استخدام در شهرداري، اخذ مفاصا حساب و گزارش بازديد فعاليت داشت دستگير شد.

به گزارش«شهر» به نقل از روابط عمومي حراست شهرداري تهران سيد حميد تنها رئيس حراست کل شهرداري تهران ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: با بررسي هاي کارشناسي و تحقيق در خصوص سوء استفاده و نفوذ اين فرد در سطح مناطق، دو نفر از همدستانش به نامهاي (ي- و) و (ن- ا) نيز که در سطح مناطق و نواحي فعاليت داشتند، شناسايي و دستگير شدند.

تنها خاطرنشان ساخت: پس از وصول گزارش مبني بر اين که فردي به نام ( ک-ا) با مراجعه به درب منزل مسکوني يکي از شهروندان و معرفي خود به عنوان پرسنل شهرداري، مالک را تهديد به تخريب منزل نموده و درخواست وجه غير متعارف به مبلغ 100 ميليون ريال براي حل مشکل تبديل پارکينگ به مسکوني را داشته است، مراتب با قيد فوريت در دستور کار حراست کل شهرداري تهران قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ضمن انجام تحقيقات مقدماتي و اخذ اظهارات مالک، موارد با مستندات جهت طرح شکايت در مراجع قضايي مطرح و پس از کسب دستورات قضايي با همکاري و هماهنگي نيروهاي پليس، فرد متخلف را هنگام مراجعه به مالک و در حين دريافت وجه غيرمتعارف دستگير کردند.

رئيس حراست کل شهرداري تهران گفت: ضمن بازرسي از کيف و مخفيگاه نامبرده اسناد و مدارک مجعولي اعم از پايان کار و برگه هاي آرم دار مناطق و امضاء شده مربوط به مناطق 8 ، 16 ، 17 ، 19 و همچنين برگه هاي آرم دار همراه با مهرهاي شرکت ها و موسسات دولتي نيز کشف و مشخص شد که اين فرد با مراجعه به درب منازل شهرونداني که تخلف ساختماني داشته اند با معرفي نامهاي مستعار مسئولين شهرداري و ذي نفوذ اقدام به اخذ وجوهات غيرمتعارف نموده و در قبال آن به مالکين اسناد جعلي ارائه مي نموده.

تنها خاطرنشان ساخت: کليه مستندات جمع آوري و شاکيان اين پرونده به مراجع قضايي دلالت داده شدند.

وي تأ کيد نمود: با رأي دادگاه تجديد نظر و پس از طي مراحل قضايي و دادرسي، متهم رديف اول به 30 ماه حبس تعزيري، متهم رديف دوم به12 ماه حبس تعزيري و متهم رديف سوم به پرداخت جزاي نقدي محکوم شد.

نظر شما