جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۹۵۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۵
شماره 420 مجله فيلم با روجلدي از مهتاب كرامتي در فيلم «آدمكش» و نيز نقد اين فيلم به چاپ رسيد.

به گزارش خبرنگار شهر، در شماره جديد مجله فيلم و در بخش رويدادها، فيلم‌هاي «اين‌جا بدون من» بهرام توكلي، «عروسك يلدا» محمدحسين لطيفي، «ارتباط خانوادگي» نادر مقدس، «قبيله‌ من» غلامرضا آزادي، «اخراجي‌ها3 »مسعود ده‌نمكي، «قفس طلايي» محمد زرين‌دست، «بازگشت به آينده» علي عبدالعلي‌زاده، «ساندويچ سرد» بهمن گودرزي و «بهشت اين‌جاست» حميد سليميان معرفي شده اند.


در اين شماره خبرهايي از بهروز بقايي، بهرام بيضايي، هومن سيدي، آرش صادقي، نظام‌الدين کيايي، ميلاد موحدي، آنا نعمتي را مشاهده خواهيد كرد.


همچنين شماره 420 مطلبي با عنوان برگزاري مجمع عمومي خانه سينما و چند ابهام درباره آينده اين نهاد به قلم سعيد قطبي زاده به نگارش درآمده است.


در صفحات گفتگو، نيز نقدي درباره بازي افشين هاشمي با اين عنوان كه سينما را به ويلايي تشبيه كرده است و نيز مطلبي با نام «با ما تماس بگيريد» درباره عليرضا علويان نوشته شده است.



در اين شماره از مجله فيلم گزارشي از بيست و هفتمين جشنواره فيلم كوتاه با نام «جشنواره چاق و پاشنه‌هاي آشيل» توسط نيما عباس پور به چاپ رسيده است.


در بخش اشاره به دور، سينماي ايران و جايزه‌ سينماي آسيا پاسيفيك، جايزه‌ شاهزاده كلاوس براي مهرداد اسكويي، كتايون شهابي صادركننده‌ نمونه‌ بخش فرهنگ و هنر، همكاي مجيدي و ويتوريو استورارو فيلم‌بردار صاحب‌نام ايتاليايي،خبرهايي از كيارستمي از جمله بخش هاي اين شماره مجله فيلم به شمار مي‌روند.  



در شماره 420 و در بخش سينماي جهان خبرهايي ازفيلم پولانسكي، جايزه‌هاي اروپايي را درو كرد و رابرت داوني جونيور آواز مي‌خواند و نيز خبر دي‌کاپريو و فيلم‌نامه‌ «تلقين»، فيلم بوسنيايي درباره‌ي بازماندگان يك فاجعه آمده است.


گزارشي از جشنواره‌هاي توكيو و هيروشيما و نيز داستان اسباب بازي3 و رابين هود ريدلي اسكات از ديگر مطالب به چاپ رسيده شماره اخير است.


دراين شماره نيز نقد فيلم‌هاي «عصر روز دهم» به كارگرداني مجتبي راعي و گفت‌وگو با هانيه توسلي، دو نقد بر «آناهيتا» به كارگرداني عزيزالله حميدنژاد و نيز گفت‌وگو با ميترا حجار و فرشاد محمدي، نقد فيلم «آدم‌كش» به كارگرداني رضا كريمي و نيز فيلم «خاطره» به كارگرداني نادر طريقت و فيلم «ديگري» به كارگرداني مهدي رحماني آمده است.


در بخش بيست سال پيش در همين ماه نيز نگاهي به صدمين شماره (دي 1369) ماهنامه‌ «فيلم» منتشر شده است.

نظر شما