سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۶
کد خبر: ۲۹۸۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۷
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 11 از افتتاح بازارچه هنر صنايع دستي و هنرهاي سنتي ايران با همكاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در قالب «پنجشنبه‌بازار هنر» در روز پنجشنبه 23 دي‌ماه خبر داد.

«حسن پرويزي» در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: اين بازارچه كه با هدف ترغيب هنرمندان در توليد صنايع دستي، رساندن اين صنعت به جايگاه واقعي و آشنايي مردم با اين هنر پنجشنبه‌هاي هر هفته از ساعت 10 تا 20 در فضاي باز فرهنگسراي رازي برگزار مي‌‌شود.

 

رييس فرهنگسراي رازي افزود: در اين بازارچه غرفه‌هايي در اختيار هنرمنداني از سراسر كشور در تمامي رشته‌هاي صنايع دستي و هنري كه از طريق فراخوان مراجعه كرده‌بودند قرار مي‌گيرد و انواع هنرها و صنايع دستي‌ مانند گليم، فرش، منبت، خاتم‌كاري، سرمه‌دوزي، قلاب‌بافي و سوزن‌دوزي در معرض ديد عموم گذاشته مي‌شود.

 

پرويزي اظهار داشت: همچنين در كنار غرفه‌هاي ذكر شده برنامه‌هاي جنبي براي مراجعه‌كنندگان و شهروندان در نظر گرفته شده است كه مي‌توان به امكانات رايگان تفريحي ورزشي مانند ماهيگيري، قايقراني، ورك‌شاپ‌هاي هنري، ايستگاه‌هاي گريم و نقاشي و مسابقات ورزشي همراه با جايزه اشاره كرد.

 

 

به گفته وي، مراسم افتتاحيه اين برنامه روز پنجشنبه 23 دي‌ماه از ساعت 10 با حضور «تهمينه دانيالي» معاون صنايع د ستي، «رتبه‌اي» معاون صنايع دستي استان تهران و تعدادي از مديران سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در فرهنگسراي رازي برگزار مي‌‌شود.

نظر شما