شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۹۹۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۵
داوود رشيدي، يكي از مهمترين دلايل حضور خود در مجموعه تلويزيوني «مختارنامه» را كارگرداني داوود ميرباقري عنوان كرد و گفت اين مجموعه فراتر از انتظار عمل كرد و نزد مردم جا افتاده است.

اين بازيگر پيشكسوت سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار شهر، ضمن بيان اين‌نكته گفت: بعضي از پروژه‌هاي تلويزيوني با هزينه‌هاي زيادي ساخته مي‌شوند و كارگردان و بازيگران براي ساخت آن زحمت زيادي مي‌كشند. ‌مجموعه «مختارنامه» را نيز مي‌توان از جمله سريال‌هاي پرهزينه تلويزيون دانست كه توانسته فراتر از انتظارها عمل كند.

 

رشيدي كه نقش «نعمان بن بشير» پدر زن مختار ثقفي را در اين مجموعه ايفا كرده است، ضمن بيان اينكه‌ « نمي توان اين مجموعه را تنها با چند كلمه توصيف كرد»، ادامه داد: بازي در مجموعه تاريخي «مختارنامه» را به دليل تجربه كارگرداني داوود ميرباقري پذيرفتم، چرا كه مي‌دانستم او كارش را به خوبي مي‌شناسد.

 

اين بازيگر كه سابقه حضور در سريال‌هاي تاريخي از جمله «ولايت عشق» را دارد، در ادامه گفت: بعد از بازي در اين مجموعه بيشتر وقتم را صرف تئاتر كردم و نمايش «منهاي دو» را بر روي صحنه بردم.

 

وي درباره اجرا نمايش «منهاي دو» نيز گفت: اين نمايش با استقبال خوبي روبرو شد كه همين موضوع انگيزه‌ام را براي ادامه كار در تئاتر بيشتر مي‌كند.

 

بازيگر مجموعه تلويزيوني «هزاردستان» و چهره ماندگار هنر جمهوري اسلامي، در پايان عنوان كرد: اميدوارم كارهاي تئاتر و نقش‌هايم در تلويزيون مورد توجه مردم قرار بگيرد.

 

از اين بازيگر پيشكسوت سينما و تلويزيون دو تله تئاتر «شايعه» و «گودو» مدتي پيش از تلويزيون پخش شد.

 

نظر شما