شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۳
کد خبر: ۳۰۳۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۰
با حضور جمعي از شاعران و منتقدان پيشکسوت کشور
مجموعه شعر «جهاني‌ترين تيتر دنيا» سروده سينا علي محمدي با حضور شاعران و منتقداني از جمله پرويز بيگي‌حبيب‌آبادي، يوسفعلي ميرشکاک، عبدالجبار کاکايي، بهروز ياسمي، محمود اکرامي‌فر و حميدرضا شکارسري نقد و بررسي مي‌شود.

به گزارش شهر، سي‌وسومين جلسه نقد و بررسي کانون ادبي فرهنگسراي رازي به نقد و بررسي کتاب شعر «جهاني‌ترين تيتر دنيا» سروده سينا عليمحمدي اختصاص دارد که اين نشست شنبه 25 دي از ساعت 17 در فرهنگسراي رازي برگزار مي‌شود.


مجموعه شعر «جهان‌ترين تيتر دنيا» 45 شعر از علي محمدي را در بر مي‌گيرد که در بخش‌هاي مهويزان، تخيل و تيتر جهاني به همت انتشارات « فصل پنجم » منتشر شده است.


سينا علي محمدي شاعر و روزنامه‌نگار پيش از اين در سال 1385 مجموعه شعر «پاره خط» را منتشر کرده بود که جايزه گام اول را براي او به همراه داشت.


او همچنين در سال 1388 به عنوان برگزيده نخست شعر فجر ايران انتخاب شد و همچنين جوايز ادبي « طهران» و « جايزه بزرگ مقاومت اسلامي » را نيز در سال گذشته به دست آورد.


علاقمندان براي شرکت در اين جلسه مي‌توانند به سالن کنفرانس فرهنگسراي رازي واقع در تهران، خيابان کارگر جنوبي، ميدان قزوين، ابتداي خيابان قزوين، خيابان شهيد مرادي مراجعه کنند.

نظر شما