جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۰۳۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۷
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 14 از برگزاري ويژه‌برنامه «فروغ روشنايي» به مناسبت آغاز ولايت‌عهدي حضرت مهدي (عج) و آشنايي شهروندان با ويژگي‌هاي ولادت، امامت، جانشيني بعد از امام حسن عسگري (ع) و فلسفه غيبت حضرت صاحب‌الزمان خبر داد.

«کاووس صفائي نائيني» در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: اين برنامه كه با هدف گسترش و تعميق شناخت شهروندان از الگوهاي ديني برگزار مي‌‌‌شود شامل قرائت قرآن، زيارت آل ياسين، سخنراني و پخش كليپ با موضوع امامت، همخواني و مسابقات فرهنگي است.


رييس فرهنگسراي اخلاق افزود: اين ويژه‌برنامه همزمان با آغاز ولايت عهدي امام زمان (عج) درتاريخ 24 بهمن‌ماه در فرهنگسراي اخلاق برگزار مي‌شود.


وي همچنين از برگزاري مسابقه عکاسي «روايت حسيني» خبر داد و گفت: اين مساقه با هدف به تصوير کشيدن شور و شعور عزاداري سالار شهيدان کربلا و ياران باوفايش در دارالمومنين تهران و نيز کشف استعدادهاي برتر در زمينه عکاسي در سطح محلات منطقه 14 برگزار مي‌شود.


به گفته صفايي ناييني، علاقه‌مندان تا اربعين حسيني فرصت دارند آثار خود شامل ثبت لحظه‌هاي پرشور عزاداري، سنت‌هاي آييني در ماه محرم، ثبت لحظه‌ها و نمادهاي عاشورايي، نماز ظهر عاشورا و خرده فرهنگ‌هاي مراسم عزاداري در ماه محرم را در قالب لوح فشرده به دبيرخانه اين مسابقه ارسال كنند و از جوايز نفيس مسابقه شامل لوح تقدير و سکه بهار آزادي بهره‌مند شوند.


نظر شما