پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۸
کد خبر: ۳۰۴۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۵
به دليل حضور موثر در ستاد مرکزي دهه فجر صورت گرفت؛
قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گفت: بحمدالله شهرداري تهران بخش زيادي از آرزوهاي ما در ستاد مرکزي دهه فجر را محقق ساخته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، در يکصدوچهارمين جلسه شوراي عالي فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري تهران که به رياست ايازي معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران تشکيل شد، آب خضر قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي ضمن قدراني و تشکر از نقش برجسته شهرداري تهران اظهار داشت: شهرداري تهران بيش از انتظارات ما، اهداف و برنامه ها را جامه عمل پوشانده است.


وي همچنين فعاليت شهرداري را در برگزاري جشن هاي دهه مبارک فجر از جمله فعاليت هاي چشمگيري برشمرد که توسط اين نهاد اجتماعي با جديت پيگيري مي‌شود.


در اين جلسه مقرر شد با محوريت سازمان زيباسازي و همکاري شهرداران مناطق 22 گانه نسبت به توليد پرچم جمهوري اسلامي ايران به مثابه نماد وحدت ملي در تبليغات محيطي، به عنوان کار ويژه اقدام شايسته شود.


ساماندهي غرفه هاي مسير راهپيمايي دهه فجر با مديريت سازمان مزبور و تبليغات محيطي پيرامون جشنواره فيلم فجر و انعکاس آن در روزنامه همشهري از ديگر مصوبات يکصدوچهارمين نشست شورايعالي فرهنگي، اجتماعي و ورزشي بود.


نظر شما