شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۷
کد خبر: ۳۰۸۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۰
رييس فرهنگسراي قرآن از برگزاري برنامه‌هاي گوناگون و متعدد اين فرهنگسرا در حوزه‌هاي آموزشي، مذهبي، فرهنگي و هنري تا پايان امسال خبر داد.

«علي‌اكبر توپچي» در گفت و گو با خبرنگار شهر با بيان اينكه برخي از برنامه‌ها در قالب كارگاه‌هاي آموزشي برگزار مي‌شود، گفت: كارگاه مشاوره خانواده موفق توسط استاد «محمدمهدي حاصل» شنبه‌هاي هر هفته ساعت 10 و كارگاه مهارت‌هاي زندگي را بياموزيم توسط استاد «حسين اقبالي‌نسب» چهارشنبه‌ها از ساعت 15 تا پايان بهمن‌ماه در اين فرهنگسرا برپا مي‌شود.

وي افزود: در قالب همين برنامه‌هاي هفتگي، كارگاه هنر تلاوت شامل آموزش صوت و لحن قرآن در سطوح بالا توسط استاد «احمد ابوالقاسمي» سه‌شنبه‌ها از ساعت 16 تا پايان سال و كارگاه تدبر در قرآن ويژه پاسخ به شبهات و سوالات جوانان توسط استاد عاكفي سه‌شنبه‌هاي هر هفته از ساعت 17 در فرهنگسراي تهران برگزار مي‌شود.

توپچي «در محضر نهج‌البلاغه» را در 10 جلسه فشرده از ديگر برنامه‌هاي اين فرهنگسرا عنوان كرد و اظهار داشت: اين دوره با حضور استاد عليقلي دوشنبه‌ها ساعت 16 برگزار مي‌شود و تا پايان اسفندماه ادامه دارد.

به گفته رييس فرهنگسراي قرآن،‌ مسابقه كتابخواني معيشت و اقتصاد خانواده با رويكرد رزق و روزي حلال تا پايان دي‌ماه، كارگاه تئاتر خلاق با عنوان كودك و صرفه‌جويي، نمايشگاه‌هاي رنگ و روغن و سياه‌قلم، پوستر و گرافيك، حجم و معرق قرآني، خط و سراميك، صنايع دستي و گل‌چوب تا پايان اسفند ماه در فرهنگسراي قرآن برپا مي‌شود.

رييس فرهنگسراي قرآن از برگزاري ويژه‌برنامه‌هايي به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامي خبر داد و اظهار داشت: مسابقه مكتوب «دانش‌آموزان و همسايه‌ها» ويژه دانش‌آموزان منطقه 10 در ايام دهه فجر در نظر گرفته شده است ضمن اينكه مسابقه نقاشي كودك و صرفه‌جويي نيز در اين ايام اجرا مي‌شود.

توپچي همچنين از برگزاري برنامه‌هايي به مناسبت هفته وحدت خبر داد و افزود: سلسله جلسات موضوعي پيامبرشناسي با عنوان «محمد، امين وحي» طي 6 جلسه از 26 بهمن‌ماه در فرهنگسراي قرآن برگزار مي‌شود.

به گفته وي، مجمع قاريان و قرآنيان شهر تهران نيز در تاريخ 27 دي‌ماه و 25 بهمن‌ماه از ساعت 18 در مسجد جامع امام صادق (ع) با حضور علاقه‌مندان و قرآن‌دوستان برگزار مي‌شود.

نظر شما