پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۶
کد خبر: ۳۱۱۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۲
برنامه‌هاي فصل زمستان مديريت فرهنگي هنري منطقه يک اعلام شد/
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه يك از برنامه‌هاي فصل زمستان اين منطقه خبر داد و گفت: براي اولين بار نشست‌هاي تخصصي نقد و بررسي كتاب‌هاي ادبي با رونمايي از آثار فاخر در اين حوزه با عنوان «چشمه كتاب» در فرهنگسراي ملل برگزار مي‌‌شود.

«عليرضا زند وکيلي» در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: اولين نشست از مجموعه نشست‌هاي «چشمه کتاب» با هدف توسعه و بسط فرهنگ داستان‌نويسي و معرفي تازه‌هاي نشر روز دوشنبه چهارم بهمن‌ماه در فرهنگسراي ملل برگزار مي‌‌شود.


رييس فرهنگسراي ملل افزود: اين نشست‌ها هر دو هفته يكبار با همكاري نشر چشمه و با رونمايي از آثار برتر اين حوزه با حضور منتقدين و كارشناسان صاحب‌نام برگزار مي‌شود.


وي با بيان اينكه اجراي کارگاه‌هاي فن بيان و نگارش خلاق، برپايي تئاتر خلاق، برگزاري تورهاي گردشگري و فرهنگي، نشست‌هاي تخصصي کسب روزي حلال و کارگاه بهينه‌سازي مصرف انرژي از اصلي‌ترين برنامه‌هاي مديريت فرهنگي هنري منطقه يک در فصل زمستان است، اظهار داشت: کارگاه تخصصي فن بيان و گويندگي با هدف آموزش اين هنر به علاقه‌مندان، پنجشنبه‌هاي هر هفته و همچنين تورهاي فرهنگي گردشگري به منظور معرفي جذابيت‌هاي فرهنگي استان تهران اجرا مي‌شود.


زندوكيلي اجراي نمايش خلاق کودک با هنرنمايي کودکان، بازديد از مراکز اطلاع‌رساني و کتابخانه‌ها و ده‌ها برنامه ديگر را از مهمترين برنامه‌هاي اين منطقه در فصل زمستان عنوان كرد و ادامه داد: برگزاري نمايشگاه‌هاي تخصصي هنر در زمينه‌هاي عکس، نقاشي، نگارگري، کولاژ، گرافيک و حجم در گالري‌هاي شماره يک و دو فرهنگسراي ملل از ديگر برنامه‌هاي اصلي به شمار مي‌رود.


مدير فرهنگي هنري منطقه يک از ارايه خدمات خانه‌هاي فرهنگ مشارکتي در سطح محلات منطقه يک خبر داد و افزود: نشست‌هاي سلامت شهروندي و تغذيه سالم، کارگاه‌هاي تخصصي نوجوانان، جلسات راهکارهاي الگوي مصرف و برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي خانواده‌ها و کودکان از برنامه‌هايي است که در خانه‌هاي فرهنگ درنا، ياس مهاجر، شوکا و شهيد موسي‌وند برگزار مي‌شود.


وي از برگزاري دورهاي تخصصي آموزشي در فرهنگسراي ملل خبر داد و افزود: برگزاري کلاس‌هاي هنرهاي تجسمي، زبان انگليسي، کامپيوتر، صنايع دستي، موسيقي، ورزشي و قرآني با حضور اساتيد مجرب از ديگر تمهيدات اين منطقه است.


رييس فرهنگسراي ملل اظهار داشت: کتابخانه‌هاي اميرکبير، دارآباد و دکتر عظيمي علاوه بر ارائه خدمات کتابخانه‌اي اعم از قرائتخانه و استفاده از مخزن کتاب، بازديدهاي تخصصي از مراکز اطلاع‌رساني و کتابخانه ملي و برگزاري مسابقات و ويژه برنامه‌اي خاص ايام دهه فجر ميزبان مخاطبان است.

نظر شما