چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۰۱
کد خبر: ۳۱۳۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۷
رييس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد:
رييس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اينکه جاي دانش آموزان شهر تهران در دانشگاه‌هاي معتبر اين شهر خالي بود، گفت: در کنکور امسال 57 درصد رتبه‌هاي تک رقمي متعلق به دانش آموزان تهراني بود که بعد از 12 سال اين موفقيت را کسب کردند.

به گزارش " شهر " زکريا يازرلو دراولين جلسه هماهنگي مسوولان نمايندگي‌هاي مجمع خيرين مدرسه ساز مناطق 19 گانه شهر تهران، با اشاره به قدمت بيش از نيم قرن آموزش و پرورش شهر تهران گفت: با توجه به سابقه بيش از 50 سال آموزش و پرورش شهر تهران بسياري از فضاهاي آموزشي اين شهر نياز به بازسازي دارد.


وي تصريح کرد: با کمک خيرين مدرسه ساز شهر تهران مشکل بازسازي و نوسازي مدارس اين شهر تا حد زيادي بر طرف شده است.


رييس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران توسعه و پيشرفت همزمان با علم دنيا و پشتيباني را از ماموريت‌هاي اين سازمان برشمرد و گفت: بايد زيرساخت‌هاي اصلي را براي فعاليت مديران و معلمان فراهم کنيم تا به اين ماموريت‌ها نائل شويم.


وي با بيان اينکه همه دنيا رشد علمي ايران را پذيرفته‌اند، خاطر نشان کرد: براساس آمار ارايه شده در دنيا، ايران در 15 سال اخير در مقايسه با 15 سال اول انقلاب، رشد علمي 11 درصدي داشته که از تمام کشورهاي دنيا بيشتر است.


يازرلو در پايان گفت: فضاي مدرسه سازي بايد با طراوت، شاداب و خودانگيخته باشد و مسوولان آموزش و پرورش آرمان هاي رشد را در دنيا انجام دهند.

نظر شما