جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۳۲
کد خبر: ۳۱۴۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۴
فرهنگسراي بهاران با هدف کشف و حمايت استعدادهاي هنري دانش‌آموزان منطقه 17 و ايجاد انگيزه و فراهم كردن زمينه مناسب براي نوآوري و فراهم كردن بستر مناسب به منظور رقابت سالم گروه‌ها با استفاده از هنر تئاتر، مسابقه‌اي را با عنوان تئاتر انقلاب و جوان امروز برگزار مي‌کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي بهاران، اين مسابقه در دو بخش تئاتر صحنه و تئاتر خياباني و ميداني با موضوعات نقش جوان امروز در پاسداري از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي، گسترش آشنايي با شگردهاي سياسي دشمنان (ايجاد تفرقه، دروغ پراکني، شايعه‌سازي، جنجال‌سازي از مسائل کوچک، بزرگ‌نمايي قدرت دشمنان انقلاب ، جنگ نرم و ايجاد فتنه در جريان انقلاب ) و راه‌هاي مقابله با آن برگزار مي‌شود.


علاقه‌مندان به منظور شرکت در اين مسابقه مي‌توانند تمامي متون نمايشي خود را تا پايان وقت اداري شنبه 20 بهمن‌ماه به فرهنگسراي بهاران ارسال كنند.

همچنين سبز استوار عنوان مسابقه عكاسي از نقش درختان در زيباسازي محيط زيست است كه در فرهنگسراي بهاران برگزار مي‌شود.


علاقه مندان به منظور شركت در اين مسابقه مي توانند عكس هاي خود را از نقش درختان در زيباسازي محيط زندگي ، استفاده درست از درخت و علم درخت كاري ، كشف صحنه‌ها و تصاوير ويژه از درختان و زيبايي بصري آنان، از 25 بهمن تا 15 اسفندماه به فرهنگسراي بهاران ارسال كنند.

مادران بدون اضطراب نيز با هدف اهميت نقش مادران در خانواده و ارتقاي سطح سلامت آنان عنوان برنامه ديگري است كه در اين فرهنگسرا برگزار مي‌شود. كارشناسان در اين نشست پيرامون انواع اضطراب، علائم شايع بيماري، علل بروز اضطراب، راه‌هاي پيشگيري از آن، درمان اضطراب (روان درماني ، دارو درماني ) مطالبي را براي حضار ارائه مي‌دهند.


اين برنامه در تاريخ 9 بهمن ماه ساعت 15 در سالن همايش فرهنگسراي بهاران اجرا مي‌شود.


فرهنگسراي بهاران در خيابان ابوذر، خيابان سجاد جنوبي، ميدان بهاران مراجعه كنند.


نظر شما