شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۲
کد خبر: ۳۱۴۴۷
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۳
همزمان با فرا رسيدن اربعين حسيني نمايشگاهي از آثار خوشنويسي پروانه هشترودي با عنوان «كلك خيال‌انگيز» در نگارخانه شفق برپا مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي شفق، اين نمايشگاه 2 بهمن با 30 اثر افتتاح مي‌شود و تا 7 بهمن ماه آماده بازديد شهروندان است.


آياتي از سوره‌هاي قرآن كريم چون سوره حمد و كوثر، احاديث ائمه اطهار و اشعار عاشورايي محتواي آثار اين هنرمند را تشكيل مي دهند. اين هنرمند از خط نستعليق و شكسته نستعليق در خلق آثار خود استفاده كرده است.


پروانه هشترودي متولد سال 1362 است. وي فعاليت‌هاي هنري خود را از سال 1375 آغاز كرده است. اين هنرمند تاكنون بيش از 5 نمايشگاه گروهي در شهرهاي مختلف كشور چون تهران، مشهد و شاهرود برپا كرده است. هشترودي در سال 1380 مدرك ممتاز خود در رشته خوشنويسي را اخذ كرده است. ابعاد آثار اين نمايشگاه 70در50، 70در100 و 40در30 هستند.


علاقه‌مندان جهت بازديد از اين نمايشگاه مي‌توانند در تاريخ ياد شده از ساعت 8 تا 19 به نگارخانه شفق واقع در خيابان سيدجمال‌الدين‌اسدآبادي خيابان 21 بوستان شفق مراجعه کنند و براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 88554019 تماس بگيرند.


نظر شما