پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۸
کد خبر: ۳۱۵۸۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۳
با هوشياري حراست کل شهرداري تهران:
فردي که خود را کارشناس شهرداري معرفي کرده بود و سعي داشت از مالک ملکي وجه غير متعارف دريافت کند با هوشياري حراست کل شهرداري تهران به مراجع قضايي معرفي شد.

به گزارش«شهر» به نقل از روابط عمومي معاونت مالي اداري شهرداري تهران سيد حميد تنها، رئيس کل حراست شهرداري تهران ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت : پس از وصول گزارش و تحقيقات ميداني مشخص شد که ملک مورد نظر اصلا مشکل اداري نداشته است و جواز آن سالها قبل صادر شده بود.

او افزود: اين کارشناس قلابي با دادن اخطارهاي متعدد به مالک مبني بر وجود اشکال اداري در مجوز آن سعي در دريافت رشوه از مالک براي حل مشکلات نامبرده شده بود. تنها خاطر نشان ساخت: با بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد اين کارشناس به هيچ عنوان از پرسنل شهرداري تهران نبوده است.

او تاکيد کرد: با بررسي هاي صورت گرفته جهت مشخص شدن اين که فرد يا افرادي با جعل عنوان قصد کلاهبرداري ،اخاذي و سو استفاده داشته اند پرونده به مراجع قضايي منعکس شد.

رئيس کل حراست شهرداري تهران خاطر نشان ساخت : با پي گيري هاي لازم مشخص شد و- ب در يکي از دفاتر خدماتي رفت وآمد دارد با شخصي به نام ل- ز ارتباط کاري برقرار کرده است. وي اضافه کرد: پس از بررسيهاي لازم با حضور شاکيان و برگزاري جلسه دادرسي در نهايت بزه انتسابي دو متهم در دادگاه محرز شناخته شد.

تنها تصريح کرد: متهم رديف اول و – ب به تحمل يکسال حبس تعزيري و 5ميليون ريال جزاي نقدي و ضربه شلاق و شش ماه انفصال موقت از خدمات دولتي و متهم رديف دوم ل – ز نيز به تحمل يکسال حبس تعزيري محکوم و مبلغ دريافتي توسط نامبردگان به شاکيان مسترد شد.

نظر شما