چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۱
کد خبر: ۳۱۸۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۰
فرهنگسراي اميد در ايام دهه فجر همسو با ساير مراکز فرهنگي هنري سازمان نقش گسترده‌اي در برگزاري مراسم اين دهه دارد. اين فرهنگسرا در جريان راهپيمايي 22بهمن ضمن حضور در غرفه اين مرکز واقع در مسير راهپيمايي اقدام به نصب طوماري براي ثبت خاطرات شهروندان از دوران انقلاب مي‌كند.

«معصومه‌السادات امارتي» در گفت و گو با خبرنگار شهر ضمن بيان اين مطلب گفت: در اين برنامه هر کدام از شهروندان علاقه‌مند مي‌توانند خاطره خود را از دوران انقلاب در قالب يک جمله در طومار مذکور به ثبت برسانند. اين طومار در پايان مراسم راهپيمايي به صورت يادگاري از حضور گسترده مردم انقلابي به نمايش در مي‌آيد.

وي در ادامه از برگزاري همايش فن بيان و گويندگي خبر داد و گفت: اين برنامه به منظور ارتقا سطح آگاهي علاقه‌مندان به فن بيان و گويندگي و اجرا در تاريخ 11 بهمن‌ماه برگزار مي‌شود.

رييس فرهنگسراي اميد اظهار داشت: معرفي کامل دوره آموزشي فن بيان و گويندگي با موضوعاتي همچون تقويت و افزايش اعتماد به نفس، خودآگاهي، مديريت استرس و اضطراب، آموزش کاربردي مهارت‌هاي کلامي، تکنيک‌هاي حرفه‌اي گويندگي و اجرا از جمله موضوعاتي است كه در اين همايش به آنها پرداخته مي‌شود.

امارتي گفت: اين مرکز همچنين اقدام به برگزاري برنامه‌اي با عنوان خانواده سبز ويزه والدين كرده است. در اين برنامه خانواده‌ها با ارتباط موثر والدين با فرزندان و تاثير آن در خانواده آشنا مي‌شوند. اين كارگاه 19بهمن ماه از ساعت 10صبح در فرهنگسراي اميد برگزار مي‌شود.

به گفته وي، مهارت‌هاي همسرداري از ديگر برنامه‌هاي اجرايي منطقه 13در بهمن ماه است. در جريان برگزاري كارشناس مربوطه در رابطه با مهارت‌هاي همسرداري به سخنراني مي‌پردازد و به سوالات حاضرين پاسخ مي‌گويد.

نظر شما