چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۸
کد خبر: ۳۲۶۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۰
شهردار منطقه 20 تهران گفت: مسيرهاي اصلي راهپيمايي22 بهمن شهرري شناسايي و همه اقدامات ترافيکي و انضباطي انجام شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20 تهران، مجتبي عبدالهي شهردار منطقه بااشاره به اين موضوع گفت: امسال نيز مانند سالهاي گذشته سالروز پيروزي انقلاب 32 ساله‌مان را جشن مي‌گيريم وحضورمان در راهپيمايي يوم الله 22بهمن حسن ختامي بر اين يادمان بزرگ قرن است.

او خاطر نشان کرد: آماده‌سازي شهر براي برگزاري جشن گراميداشت دهه فجر و برپايي راهپيمايي 22بهمن يکي ازمهمترين وظايف و دغدغه‌هاي مديران شهرداري محسوب مي‌شود که امسال نيز در راستاي پيشرفت و عدالت در راستاي همت مضاعف و کار مضاعف گام برداشته‌ايم تا ارزش ها و خاطرات انقلاب را با شکوه‌تر از هميشه براي مرم بخصوص نسل جوان به تصوير بکشيم.

شهردار منطقه 20تهران با اشاره به برنامه هاي تدارک ديده شده براي اين دهه گفت: با توجه به اينکه سي‌ودومين سالروز پيروزي انقلاب را پشت سر مي‌گذاريم 32‌برنامه فرهنگي با آيتم هاي مختلف در منطقه 20 پيش‌بيني و اجرا شده است که استقبال و مشارکت شهروندان از برنامه‌هاي مذکور وصف ناشدني بود.

گفتني است در کنار اجراي اين مراسم، ويژه برنامه هايي نيز براي روز 22 بهمن تدارک ديده شده است که شامل برپايي 5 ايستگاه فرهنگي و صلواتي در مسير راهپيمايي مي‌شود. در اين ايستگاه‌ها اقلام فرهنگي ،تصاوير انقلاب و پرچم همراه بسته‌هاي پذيرايي در ميان شرکت کنندگان راهپيمايي عرضه مي‌شود.

عبدالهي اظهار داشت: يکي از مهمترين اهداف ما آشنايي نسل چهارم با ارزش‌هاي انقلاب است چراکه ساير اقشار مردم که در پيروزي انقلاب و 8 سال دفاع مقدس حضور داشته اند با اين مفاهيم آشنا هستند و همواره در اين مسير قدم برمي‌دارند.

اوادامه داد: به همين منظور شهرداري منطقه در راستاي تاکيد و دستور مديريت شهر تهران برنامه‌هاي تدارک ديده شده براي اين ايام را به گونه‌اي طراحي و اجرا مي‌کند که بتواند نسل جوان را به صحنه بياورد و ناگفته‌هاي آن روزگاران را براي آنها در قالبي نو روايت کند.بنابراين برنامه‌ها به گونه‌اي است که شهرداري فقط مجري اجراي آنها قلمداد مي‌شود ومشارکت شهروندان و نسل جوان است که اين برنامه ها را پيش مي‌برد.

او از برگزاري مسابقه عکاسي در راهپيمايي بزرگ 22 بهمن خبر داد و افزود: امسال راهپيمايي اين روز بزرگ در منطقه برپا مي‌شود و اين امر فرصتي است تا زواياي مختلف اين حماسه بزرگ ملي را که شعاع آن تا آن سوي مرزها هم رفته است را به تصوير بکشند.

شهردار منطقه 20 در ادامه اظهار داشت: يکي ديگر از وظايف شهرداري به عنوان متولي شهر آماده سازي مسيرهاي راهپيمايي است.به همين منظور با برگزاري جلسات متعدد با پليس راهور و نيروي انتظامي مسيرهاي اصلي راهپيمايي شناسايي و کليه اقدامات ترافيکي و انضباطي در آن اجرا شده است. با توجه به مسدود شدن مسيرهاي اصلي راهپيمايي ، مسيرهاي محلي براي تردد رانندگان پيش بيني شده است و با پلاکارد و تابلوهاي راهنمايي به شهروندان اطلاع رساني مي‌شود تا ترافيک معابر را به حداقل برسانيم.

به گفته شهردار منطقه 20 تهران، خيابان فداييان اسلام ، جاده قم و 24 متري سه مسير اصلي راهپيمايي هستند که تمامي اين مسيرها به ميدان شهرري ختم مي‌شود و راهپيمايان براي اقامه نماز جمعه در مصلي بزرگ حرم حضرت عبدالعظيم (ع) حضور مي‌يابند.

نظر شما