چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۰
کد خبر: ۳۳۰۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۱
دومين جشنواره نمايشنامه‌خواني مرند با معرفي برگزيدگان هر بخش به كار خود پايان داد.

به گزارش شهر از تبريز به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامي آذربايجان شرقي، در بخش طراحي آفيش و بروشور از " سيدمجتبي موسوي " طراح آفيش و بروشور نمايش "باد که مي نويسد" و در بخش موسيقي از هادي جداري آهنگساز "نمايش مسافران" تقدير شد.

در نقش خوان مرد از "حجت امامي" به خاطر نمايش "آوازي نرم براي جهان" و "محمد کاظمي" به خاطر نمايش "کمدي اکتشافات" تقدير شد.

همچنين در اين بخش "امير نعمتي" و "امير طالبي" به خاطر نقش خواني نمايش "کمدي اکتشافات" به صورت مشترك به عنوان نفر سوم و "زين‌العابدين فاني" نقش خوان نمايش " آوازي نرم براي جهان " به عنوان نفر دوم معرفي شدند.

در بخش نقش خوان زن از "عزيزه نوراني‌فر" به خاطر نمايش "آوازي نرم براي جهان" و "ساناز ايماني" به خاطر نمايش "باد که مي نويسد" تقدير شد.

در اين بخش همچنين "الهام اشرفي" نقش خوان نمايش "عروسک کوکي" و "سولماز اخلاقي" نقش خوان نمايش "عروسک کوکي" مشتركا به عنوان نفر سوم و "فرناز منتظرظهور" نقش خوان نمايش "مسافران" و "مونا کيوان" نقش خوان نمايش "عروسک کوکي" مشتركا به عنوان نفر دوم و "پريچهر دهقانپور" به خاطر نمايش "آوازي نرم براي جهان" به عنوان نفر اول معرفي شدند.

در بخش ايده کارگرداني از "کاظم استادي" به خاطر نمايش " آوازي نرم براي جهان" تقدير شد و "حجت امامي" به خاطر نمايش "کمدي اکتشافات" به عنوان نفر سوم، "محمد حاج احمدلوئي" به خاطر نمايش "عروسک کوکي" به عنوان نفر دوم معرفي شدند.

دومين جشنواره نمايشنامه خواني مرند با همكاري كانون بسيج هنرمندان ، اداره فرهنگ وارشاد اسلامي مرند و انجمن نمايش اين شهرستان برگزار شد.

داوري جشنواره ياد شده را "علي پوريان"، "مهدي صالحيار" و "محمد يوسفي‌زاده" بر عهده داشتند.

نظر شما