جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۱
کد خبر: ۳۴۴۴۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۰
همزمان با آغاز سال نو و فرا رسيدن مسافرت‌هاي نوروزي، ميدان آزادي ميزبان مسافران و اقوام مختلف مي‌شود.

به گزارش«شهر»، به نقل از  روابط عمومي شهرداري منطقه 9، نصرالله آباديان قائم مقام منطقه ضمن اعلام اين مطلب گفت: در آستانه فرا رسيدن سال نو و برگزاري مسافرت ها و ديد و بازديد هاي نوروزي، ميدان آزادي به عنوان ورودي غربي تهران و فرودگاه مهر آباد به عنوان کوريدور هوايي پايتخت ميزبان ميهمانان نوروزي است.

 

او افزود: بوستان المهدي که در ضلع جنوبي ميدان آزادي واقع شده است با ظرفيت هاي مختلف به عنوان مکاني جهت اسکان مسافران در نظر گرفته است.

 

او خاطر نشان کرد: در اين بوستان اقداماتي از قبيل بازسازي معابر، کف پوش و جدول بندي، اجراي المان فانوس درياي در درياچه المهدي و نور پردازي ديواره هاي درياچه در حال اجرا است.

 

قائم مقام منطقه 9 با اشاره به اين مطلب که بوستان المهدي با زير بنايي در حدود 65 هزار و 500 متر مربع يکي از بوستان هاي بزرگ  جنوب غرب تهران محسوب مي شود، اظهار داشت: در اين بوستان ما ظرفيت اسکان بيش از يک هزار خانوار را در دستور کار خود قرار داريم که در همين راستا تمامي سرويس هاي بهداشتي و فضاهاي بازي و تفريح شهروندان، بازسازي شد.

 

آباديان گفت: در راستاي اين اقدامات، مجموعه اداري با زيربنايي در حدود 320 متر مربع جهت رفاه و آرامش شهروندان و آبنماي آب و آتش با هدف زيبايي محيط اين بوستان و بازديد مراجعه کنندگان ساخته شده است و در تلاشيم اين پروژه را تا پايان اسفند ماه به بهره برداري برسانيم.

 

او با اشاره به اين مطلب که، اين پروژه با اعتباري در حدود 3 ميليارد و 500 ميليون تومان به بهره برداري مي رسد، افزود: همچنين معابر و فضاهاي اين بوستان جهت رفاه حال معلولان و ناتوانان بهسازي شده است و تمامي شهروندان و ميهمانان مي توانند از اين بوستان جهت تفريحات و برنامه هاي خود استفاده کنند.

 

قائم مقام منطقه 9 در پايان ياد آور شد: از هم اکنون مقدم ميهمان عزيز را از نقاط مختلف کشور گرامي مي داريم و سفر خوب و به ياد ماندني براي آنها آرزومنديم.   

نظر شما