پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۹
کد خبر: ۳۴۶۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۱
مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري تهران با اشاره به وجود 4 ميدان ميوه و تره‌بار از راه‌ا‌ندازي سه ميدان جديد ديگر در اين منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار «شهر» ، حسين صفايي مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري تهران صبح امروز 22 اسفند در آئين گشايش بازار ميوه و تره‌بار غدير در منطقه 18 گفت: بازسازي بازارهاي داراي ساختار نامناسب از سياست‌هاي سازمان در سال جاري بود كه اين مهم هم‌اكنون محقق شده است.

به گفته وي در حال حاضر شهروندان در تمامي محلات تهران بر راه اندازي ميادين ميوه در سطوح محلي تاكيد دارند و اين خواسته جزو نخستين درخواست‌هاي شهروندان است كه با اعضاي شوراياري‌هاي محلات مطرح مي‌شود.

صفايي بازسازي و راه اندازي بازار غدير را نيز در راستاي همين سياست دانست و گفت:‌ اين بازار در حال حاضر به لحاظ معماري و بهداشتي نسبت به بسياري از بازارهاي محلي سطح بالاتري دارد و غرفه‌داران اين بازار نيز در شرايط مناسب تري قرار دارند.

او با بيان اينكه منطقه 18 جزو يكي از محلات مناطق كمتر برخوردار است ، گفت:‌ به همين منظور براي رفع نيازهاي ساكنان اين محلات سال آينده 3 بازار جديد در اين منطقه راه اندازي مي‌كنيم.

وي اظهار اميدواري كرد: اين 3 بازار در نيمه نخست سال 90 راه‌اندازي مي‌شود.

به گفته مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار در حال حاضر 7 بازار فعال ميوه و تره‌بار در اين منطقه وجود دارد كه به مناسبت نوروز در 3 نقطه ديگر اين منطقه نيز بازارهاي موقت ايجاد شده است.

نظر شما