پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۹
کد خبر: ۳۴۹۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۷
نخستين کاروان عاشقان ولايت نور در منطقه 19 با بدرقه شهردار اين منطقه عازم مناطق8سال دفاع مقدس شد.

به گزارش «شهر» و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، عباداله فتح اللهي شهردار منطقه 19 در اين مراسم با اشاره به اينکه آشنا ساختن نسل جوان با ايثار، رشادتها و حماسه سازي هاي رزمندگان دفاع مقدس ضرورتي است که مورد تأکيد مقام معظم رهبري قرار گرفته، گفت: در راستاي نهادينه ساختن اين فرهنگ باارزش شهرداري اين منطقه همگام با ساير مناطق به اعزام عاشقان سرزمين گلهاي لاله در 5 دوره مي پردازد.

وي افزود: راهيان نور کارواني است که از هر آنچه در يکسال گذشته انجام داده اند دل تکاني مي کند تا در خلوت دل با خداي خود نجوا کنند و در سرزميني که سرزمين جهاد و شهادت در راه خداست، از خودمحوري، خودخواهي و شيطان خواهي دور شده و آنچه شهيدان به آن عمل کرده اند را در زندگي جديدشان معيار قرار دهند.


فتح اللهي با بيان اينکه شهرداران بخشي از وظيفه حضور مردم در جبهه هاي نور را قبول کرده اند خاطرنشان کرد: راهيان نور، مانور اخلاص، خدامحوري و تمکين از ولايت ومهارت حرکت در مسير الهي است.


براساس اين گزارش در نخستين اعزام کاروان راهيان نور اين منطقه، 440 نفر از خانواده هاي معظم شهدا،جانبازان، بسيجيان و ديگر اقشار مردم در قالب 11 دستگاه اتوبوس با هزينه اسکان و پذيرايي رايگان از مناطق عملياتي جنوب کشور بازديد مي کنند.


اولين توقف کاروان اين سفر 4 روزه در دوکوهه، محل تجديد ميثاق رزمندگان اسلام خواهد بود.


به گفته فتح اللهي اعزام شهروندان اين منطقه به مناطق دفاع مقدس در قالب طرح کاروان راهيان نور در سال 90 هم ادامه خواهد داشت و در 3 خرداد،5خرداد،7خرداد و 9 خرداد 90 باز هم ساكنان منطقه 19به اين مناطق اعزام مي شوند.

نظر شما