پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۱
کد خبر: ۳۴۹۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۱
مديرکل آتش‌نشاني توکيو ژاپن از دريافت پيام تسليت محمدرضا حاجي‌بيگي مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران تشکر و قدرداني کرد.

به گزارش شهر به نقل از پايگاه خبري 125، «يوجي آراي» مديرکل آتش‌نشاني توکيو ژاپن در پيام خود 
به محمد رضا حاجي بيگي مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني تهران و مدير ايفكا در ايران،آورده است:
«نامه تسليت شما كه بلافاصله پس از زلزله ناحيه توهوكو ارسال شده بود به دستم رسيد. آتش‌نشاني توكيو با حداكثر توانايي و امكانات خود نسبت به اعزام نيرو‌هاي عملياتي و نجات به صحنه حادثه براي انجام عمليات امدادو نجات اقدام نمود. كار نجات بصورت شبانه روزي و با مشاركت ديگر همكارانمان در آتش‌نشاني‌هاي سراسر ژاپن انجام شد. بدينوسيله از پيام محبت آميز شما عميقا سپاسگزارم چراكه باعث افزايش روحيه و دلگرمي اينجانب و ساير پرسنل نجات براي فائق آمدن بر مشكلات ناشي از اين زلزله عظيم گرديد. مجددا از كلمات محبت آميز شما بي نهايت سپاسگزارم.»

بنابراين گزارش: حاجي بيگي مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني تهران، بلافاصله پس از وقوع زلزله و سونامي در ژاپن پيامي براي «يوجي آراي» ارسال کرد و با ابراز تاسف از رخداد زمين لرزه و سونامي در ژاپن و از دست رفتن جان هزاران نفر از مردم آن کشور، اين ضايعه را به او و همکارانش و همچنين بازماندگان قربانيان تسليت گفت. مدير عامل آتش‌نشاني تهران در پيام خود همچنين آمادگي اين سازمان را براي امداد و نجات و هرگونه کمک به آسيب ديدگان اعلام کرده بود.

نظر شما