جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۵
کد خبر: ۳۵۶۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۲
امام جمعه چناران گفت: آمريکا از به قدرت رسيدن شيعيان در منطقه بسيار واهمه دارد زيرا پيروزي انقلاب اسلامي ايران ضربه سختي بر پيکره استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا زده است.

حجت الاسلام والمسلمين مظفر تاجي در گفتگو با خبرنگار شهر در چناران گفت: آمريکا با توجه به تجربه‌اي که از پيروزي انقلاب اسلامي ايران، حزب‌الله لبنان، سوريه و عراق به دست آورده است، از به قدرت رسيدن شيعيان بسيار واهمه دارد.

وي افزود: با توجه به اينکه کشور بحرين پايگاه نيروهاي آمريکايي بوده و از لحاظ استراتژيک براي غربي‌ها به خصوص آمريکا مهم است، لذا به هيچ صورت اجازه نخواهد داد يک حکومت مستقل شيعي تشکيل شود.

حجت‌الاسلام تاجي در ادامه با بيان اينکه مزدوران آل سعود با هماهنگي کامل ايالات متحده آمريکا، کشور بحرين را اشغال نظامي کرده‌اند، اظهار داشت:رژيم عربستان و امارات با هماهنگي کامل آمريکا، بحرين را اشغال نظامي کرده و اقدام به کشتار مردم بي‌دفاع و مظلوم بحرين مي‌کند.

مدير عالي حوزه علميه چناران يادآور شد: مزدوران آل سعود در جريان حمله به يمن و اکنون نيز در حمله به بحرين شمار زيادي از شيعيان منطقه را به خاک وخون کشيدند.

حجت‌الاسلام تاجي با تاکيد بر اينکه تاکنون آمريکا و هم پيمانانش به خصوص رژيم آل سعود در لبنان و عراق شکست خورده‌اند، تصريح کرد: ادعاي دفاع از حقوق بشر آمريکا دروغي بيش نيست، هرکجا که منافع آمريکا تامين نباشد، فرياد دفاع از حقوق بشرش گوش جهانيان را کر مي‌کند، اما زماني که منافعش تامين شود، حتي اگر عده زيادي با مظلوميت کشته شوند، سکوت مي‌کند که اين مطلب را شرايط کنوني بحرين تاييد مي‌کند.

امام جمعه چناران بيان کرد: رژيم آل خليفه و آل سعود کشتار وسيع مردم بي‌دفاع بحرين به خصوص شيعيان را در دستور کار خود قرارداده است، اما آمريکا فقط نظاره‌گر اين کشتار است.

 

 

نظر شما