شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۹
کد خبر: ۳۵۷۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۵
فرهنگسراي انقلاب اسلامي به مناسبت فرا رسيدن هفته سلامت پنجمين دوره از سلسله نشست‌هاي آموزشي «سفره اسلامي، مطبخ ايراني» را روزهاي دوشنبه برگزار مي‌کند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي انقلاب اسلامي، هدف از برگزاري اين برنامه آموزش تغذيه سالم به ويژه در مورد كودكان و سالمندان است. در اين نشست‌ها که با حضور احمد حيدري زارع، متخصص تغذيه برگزار مي شود، موضوعاتي در زمينه مرتبط با سلامتي و تغذيه اسلامي، نقش تغذيه در بروز بيماري‌ها با تاکيد بر تغذيه و سلامت شهروندي مطرح مي‌‌شود.

از جمله مباحثي که در اين پنجمين دوره تغذيه اسلامي مطرح مي‌شود مي‌توان به تغذيه و نقش آن در پوکي استخوان، تغذيه و نقش آن در يادگيري، تغذيه و نقش آن در کم خوني و بيماري‌هاي زنان، تغذيه و نقش آن در سرطان‌هاي شايع در زنان، تغذيه و نقش آن در دوران بلوغ و بهداشت مواد غذايي اشاره کرد. اين کارشناس همچنين به بحث تاثير رزق وروزي حلال بر شخصيت انسان مي‌پردازد.
نخستين جلسه از سلسله نشست‌هاي «سفره اسلامي، مطبخ ايراني»، 22 فروردين از ساعت 11 تا 12 در تالار سپيده برگزار مي‌شود.
علاقمندان مي‌توانند براي شرکت در اين دوره به فرهنگسراي انقلاب اسلامي واقع در بزرگراه شهيد نواب صفوي، تقاطع خيابان كميل شرقي مراجعه كنند و يا جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 55408657 تماس بگيرند.


نظر شما