پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۶
کد خبر: ۳۶۹۲۴
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۹
سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران برگزار مي‌کند
نشست تخصصي بررسي وضعيت خوشنويسي و تذهيب در ايران به همراه هفت نمايشگاه «دسترنج» ويژه خوشنويسي و خط نگاره،‌ در نگارخانه‌هاي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، اين نشست به بررسي وضعيت خوشنويسي و تذهيب ايران با حضور اساتيد برجسته اين رشته اختصاص دارد که شنبه 10 ارديبهشت ساعت 16 به همت مديريت هنرهاي تجسمي معاونت هنري اين سازمان در فرهنگسراي انقلاب برگزار مي‌شود.

همچنين به دنبال اين نشست، نمايشگاه خوشنويسي و خط نگاره‌هاي اساتيد برجسته‌اي چون جمشيد ياري «مدرس و پژوهشگر هنر خوشنويسي»، عارف بياتي «پژوهشگر و عضو انجمن خوشنويسان ايران» و خليل فريدي «فارغ التحصيل انجمن خوشنويسان ايران» با عنوان «دسترنج»، در 7 نگارخانه سازمان فرهنگي هنري، در معرض ديد عموم قرار مي‌گيرد.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي بازديد از اين نمايشگاه ها از ساعت 9 تا 17 به نگارخانه‌هاي 15 خرداد در منطقه 18، نگارخانه فردوس در منطقه5، نگارخانه هاشم‌آباد در منطقه 15، نگارخانه ايرواني درمنطقه 12، نگارخانه‌هاي ابوسعيد و شيخ هادي در منطقه 11 و نگارخانه برج آزادي و ميلاد مراجعه کنند.




نظر شما