پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۹
کد خبر: ۳۶۹۵۲
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۸
جشنواره گل و گياه با عنوان «بهار در فردوس» از روز گذشته 5 ارديبهشت در فرهنگسراي فردوس برپا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 5، ارتقا فرهنگ استفاده از فضاي سبز در زندگي شهري يکي از سرفصل‌هاي برگزارکنندگان اين جشنواره است که با مشارکت اتحاديه گل و گياه انجام مي‌شود.

از جمله برنامه‌هاي اين جشنواره علاوه بر نمايشگاه گل‌هاي آپارتماني، برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي در زمينه نگهداري از انواع گل‌هاي آپارتماني است. عموم علاقه‌مندان مي‌توانند در اين کارگاه‌هاي آموزشي حضور بهم رسانند.

همچنين مسابقه عکاسي با عنوان «نگاه آسماني» فراخوان داد. مسابقه عکاسي با موضوع نجوم ، تا 31 ارديبهشت ماه 90، عکاسان و متخصصان حرفه‌اي و آماتور نجوم را به رقابت دعوت مي‌کند.

اين مسابقه به منظور زمينه‌سازي ارائه خدمات نوين و ويژه با استفاده از فناوري و تکنولوژي طراحي شده و شرکت کنندگان مي‌توانند در زمينه تمامي مباحث نجوم و ستاره شناسي آثار خود را ارائه دهند.

آزاده‌فر مسوول برگزاري اين مسابقه اعلام کرد که علاقه‌مندان براي دريافت فراخوان مي‌توانند با شماره 44005890 تماس گرفته و جزئيات تخصصي ارائه تصوير به مسابقه را دريافت کنند.

مسابقه عکاسي نگاه آسماني در مرکز نجوم فرهنگسراي فردوس برگزار و نمايشگاه آثار برگزيده اين مسابقه نيز در ادامه برپا مي‌شود.

نظر شما