جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۷
کد خبر: ۳۷۱۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۴
هشتمين دوره مجلات رشد شامل رشد کودک، نوآموز، دانش‌آموز، رشد نوجوان، جوان، تکنولوژي آموزشي، آموزش ابتدايي، مديريت مدرسه، آموزش راهنمايي تحصيلي، مدرسه فردا و رشد معلم منتشر شد.

به گزارش خبرنگار شهر، در اين مجموعه از مجلات رشد، شماره هشتم مجله «رشد آموزش ابتدايي»، ماهنامه آموزشي، تحليل و اطلاع‌رساني، از دوره چهارم و با شماره پي‌درپي 117براي آموزگاران دبستان، دانشجويان تربيت معلم و کارشناسان آموزشي منتشر و با عناويني چون «معلم قرن 21»، «اين‌ها را بنويسيد، آن‌ها را ننويسيد»، «تارنمايي براي انتظار» و ده‌ها خاطره و تجربه از آموزگاران سراسر کشور، به مناسبت هفته معلم، در 48 صفحه و با قيمت 320 تومان عرضه شده است.


هشتمين شماره از ماهنامه «رشد مدرسه فردا» نيز از دوره هفتم و با شماره پي‌درپي 54، با مطالبي چون «سرقت علمي و فناوري‌هاي جديد»، «معلمان مولف، مهمان مدرسه فردايي‌ها» و «آينده معلمي» و «توليد کتاب الکترونيکي» براي معلمان، کارشناسان فناوري اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش و دانشجويان تربيت معلم، در 32 صفحه و با قيمت 220 تومان منتشر شده است.



همچنين شماره 8 ماهنامه آموزشي، تحليلي و اطلاع‌رساني «رشد مديريت مدرسه» از دوره نهم و با شماره پي در پي 77 براي مديران، معاونان، مشاوران و مربيان مدارس با مطالبي چون «رهبري و توسعه اعتماد»، «امکاني براي زندگي سالم»، «مديريت دانش در مدرسه» و«به پايان آمد اين دفتر...» در 32 صفحه منتشر و با قيمت 220 تومان عرضه شده است.



ماهنامه «رشد جوان» نيز در اين مجموعه از دوره بيست و هفتم و با شماره پي‌درپي 227، ويژه دانش‌آموزان دوره متوسطه با مطالبي چون «درخت باش؛ زيبا، مهربان و بخشنده»، «اين بار نانوالمپياد» و «فناوري‌هاي نو»، در 48 صفحه و با قيمت 350 تومان منتشر شده است.


همچنين مجله «رشد تکنولوژي آموزشي» با هشتمين شماره خود از دوره بيست و ششم و با شماره پي‌درپي 216، با مطالبي چون «جايگاه دانش در برنامه‌هاي درسي»، «پرورش تفکر انتقادي»، «خلاق‌سازي محيط يادگيري»، «ويژگي‌هاي معلم خوب» و «20 کليد موفقيت معلم» در 48 صفحه و با قيمت 320 تومان عرضه شده است.


هشتمين مجله «رشد معلم» نيز از دوره بيست و نهم با شماره پي‌در پي 257، مطالبي چون «ملکوت تعليم»، «در سرزمين نخل و آفتاب»، «قدر استاد»، «کتاب‌خانه معلم»، «دبيرخانه ةاي راهبري دروس» و «محمدعلي رجايي» در 48 صفحه و با قيمت 320 تومان منتشر شده است.



سري ماهنامه‌هاي آموزشي، تحليلي و اطلاع‌رساني رشد، توسط دفتر انتشارات کمک آموزشي سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي وزارت آموزش و پرورش، به مديرمسئلي محمد ناصري منتشر مي‌شوند و هشتمين سري اين مجلات ويژه ارديبهشت‌ماه 90 به تازگي منتشر شده است.

نظر شما