پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۶
کد خبر: ۳۷۲۱۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۳
مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري تهران با بيان اينکه هم اکنون 124 بازار ميوه و تره بار در سطح شهر در حال فعاليت هستند از افزايش 13 بازار ميوه و تره بار تا پايان سال جاري خبر داد .

به گزارش«شهر»، به نقل ازروابط عمومي شهرداري تهران حسين صفايي در مورد مهم ترين اقدامات اين سازمان با تاکيد بر توسعه بازارهاي ميوه و تره بار در سال جاري ، اظهار کرد : از مهم ترين برنامه هاي سازمان براي سال 90 ، تغيير ساختار حداقل 20 بازار ، احداث دو ميدان اصلي و تکميل عمليات احداث دو پايانه عرضه محصولات پروتئيني است.


او با بيان اينکه هم اکنون 124 بازار ميوه و تره بار در سطح شهر در حال فعاليت هستند، از افزايش 13 بازار ميوه و تره بار در سال جاري خبر داد.


مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار خاطرنشان کرد: تکميل پروژه هاي ميدان مرکزي و راه اندازي فاز صنعتي آن يکي ديگر از برنامه هاي سازمان ميادين ميوه و تره بار در سال جاري است.


صفايي گفت: وجود اطمينان مردم به بازارهاي ميوه و تره بار شهرداري تهران سبب گسترش اين بازارها در سطح شهر شده و قرار است به زودي يک مرکز عرضه بهداشتي دام نيز در سطح شهر راه اندازي شود.


او در ادامه عنوان کرد: همچنين در سازمان ميادين ميوه و تره بار، برنامه ريزي هايي براي مشارکت بخش خصوصي در ساخت و بهره برداري بازارهاي ميوه و تره بار سطح شهر ايجاد شده که تا پايان سال اجرايي مي شود.


مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار در بخش ديگري از سخنانش در مورد نصب سيستم کارت خوان در بازار هاي ميوه و تره بار اظهار کرد: همچنين تا پايان خرداد ماه سال جاري سيستم کارت خوان در تمامي بازارها و ميادين ميوه و تره بار شهرداري نصب مي شود تا امکان استفاده از بن کارتهاي ويژه سازمان ميادين فراهم شود.

نظر شما