چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۸
کد خبر: ۳۸۱۴۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۲
مدير فرهنگي هنري منطقه 22 تهران خبر داد:
مدير فرهنگي هنري منطقه 22 و رئيس فرهنگسراي تهران از اجراي بيش از 20 ويژه برنامه فرهنگي و هنري در مراکز اين منطقه در خرداد ماه سال جاري خبر داد.

«اكبر بختياري»  در گفت و گو با خبرنگار شهر با بيان اينكه در ماه خرداد مراکز فرهنگي اين منطقه با بيش از 20 ويژه برنامه ميزبان شهروندان هستند، گفت: فرهنگسراي تهران در روز سوم خرداد همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) جشن بزرگ «بانوي آفتاب» را برگزار مي‌کند و خانه فرهنگ گرمدره نيز به همين مناسبت با برنامه «سجاده پراز ياس» پذيراي شهروندان است.


رييس فرهنگسراي تهران افزود: در اين روز همچنين همايش «دفتر عشق» با محوريت آشنايي با معيارهاي انتخاب همسر و با رويکرد شاخص‌هاي مذهبي از سوي خانه فرهنگ اميرکبير برگزار مي‌شود.



بختياري با اشاره به برگزاري نشست‌هايي ويژه اعضاي خانواده‌ها اظهار داشت: سلسله نشست‌هاي خانواده سالم با حضور کارشناسان و اساتيد برجسته مشاوره، نشست‌هاي سرشت زندگي با محوريت آشنايي با آسيب‌ها و مشکلات اصلي مبتلا به خانواده و نشست‌هاي جعبه سلامت با حضور کارشناسان حوزه بهداشت و سلامت از جمله نشست‌هايي است كه در ماه خرداد اجرا مي‌شود.



وي تصريح كرد: فرهنگسراي تهران هم چنين با برنامه گردشگري ديدار از عودلاجان در چهارم و 25خرداد و شاديانه بزرگ مهر ولايت به مناسبت ولادت حضرت علي (ع) در 25 خرداد ميزبان علاقمندان است. کتابخانه سيدالشهدا(ع) نيز برنامه اسرار سلامت را در اول خرداد و برنامه سراب رستگاري ويژه آسيب‌شناسي عرفان‌هاي کاذب را در 8 خرداد و کتابخانه پندار نيز مسابقه فرهنگي نقش نگار را به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) برگزار مي‌کند.



به گفته رييس فرهنگسراي تهران، برنامه سوگ آسمان به مناسبت سالگرد حضرت امام (ره) در تاريخ 12 خرداد و اجراي دوم «سجاده پر از ياس» در 17 خرداد از جمله برنامه‌هاي خانه فرهنگ گرمدره در خرداد ماه است. خانه فرهنگ اميرکبير نيز با برنامه گنجينه روشنايي در تاريخ 23 ارديبهشت و برنامه «از نو بسازيم» ويژه آموزش خلاقيت با مواد بازيافتي در تاريخ 31 خرداد ميزبان علاقمندان است.

نظر شما