شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۷
کد خبر: ۳۸۶۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۵
در دومين سمپوزيم مجسمه‌سازي سرداران شهيد دفاع مقدس كه از روز گذشته در بوستان ولايت آغاز و تا دهم خرداد ادامه دارد، سرديس 43 سردار شهيد دفاع‌مقدس توسط هنرمندان مجسمه‌ساز، طراحي و اجرا مي‌شود.

به گزارش خبرنگار «شهر»، روز گذشته ـ يكم خرداد ـ دومين سمپوزيوم مجسمه سازي سرداران شهيد دفاع مقدس در بوستان ولايت آغاز به کار كرد.


در اين سمپوزيوم 43 هنرمند در مدت 10 روز در فضاي باز و به‌صورت کارگاهي سرديس 43 سردار دفاع مقدس را مي‌سازند و در جريان برگزاري سمپوزيوم، هنرمندان، دانشجويان و عموم شهروندان مي‌توانند از روند ساخت سرديس‌ها بازديد کرده و با اساتيد اين رشته آشنا شوند.


قرار است در دومين سمپوزيوم مجسمه‌سازي سرداران شهيد دفاع مقدس، سرديس سرداراني چون شهيدان همت، چمران، باکري، لشکري، زين الدين، قندي، خرازي، بابانظر و ابوترابي ساخته شود، هم‌چنين هنرمنداني چون گروسيان، قشقايي، معماريان، لوايي، نعمت‌الهي و نجيبي و گروهي از دانشجويان و فارغ‌التحصيلان رشته مجسمه‌سازي دانشگاه‌هاي كشور نيز در اين سمپوزيوم حضور دارند.


در نخستين سمپوزيوم مجسمه‌سازي سرداران شهيد دفاع مقدس که مهر سال گذشته برگزار شد،  9 سرديس از سرداران شهيد ساخته شد.


ساعت بازديد از اين کارگاه مجسمه‌سازي هر روز از ساعت 10 الي 18 خواهد بود و محل برگزاري آن در مقابل شهربازي (قلعه شادي) بوستان ولايت است.

خبرهاي بيش‌تر از بوستان ولايت

نظر شما