سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۸۷۰۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۸
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 18 خبر داد/
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 18 از برگزاري نشست «ريحانه بهشتي» خبر داد و گفت: نشست تفسير سوره نور به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن در فرهنگسراي خاتم برگزار مي‌‌شود.

«جعفر رييسيان‌زاده» در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: در نشست ريحانه بهشتي، دكتر علي احمدي استاد دانشگاه با استناد به كتاب «سازندگي و تربيت دختران» نوشته «علي قائمي اميري» به بررسي و تحليل مشكلات دختران نوجوان در جامعه امروزي مي‌پردازد. اين نشست روز هفتم خرداد ماه از ساعت 30/11 در كتابخانه فجر منطقه 18 برگزار مي‌شود.

رييس فرهنگسراي خاتم به برگزاري نشست تفسير سوره نور اشاره كرد و افزود: سوره نور يكي از سوره‌هايي است كه بحث شخصيت حضرت فاطمه در آن نهفته است. به همين دليل يكي از برنامه‌هاي اين فرهنگسرا به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه (س) تفسير سوره نور است.

وي به برگزاري جشنواره فرهنگي هنري بهار ولايت اشاره كرد و اظهار داشت: اين جشنواره شامل جشن‌هاي ميلادحضرت زهرا(ص) روز مادر و 26خردادماه ميلاد حضرت علي(ع) و روز پدر ساعت است كه از ساعت 20 تا 22 در مجتمع بزرگ تجاري وليعصر(عج) برگزار مي‌شود. اين سلسله جشن‌هاي ويژه خانواده‌ها و شهروندان تهراني است كه همراه با جوايز ويژه به همراه برنامه‌هاي آکروبات، هنرنمايي هنرمندان صدا و سيما (خواننده، طنز و تقليد صدا) همراه خواهد بود.

به گفته رييسيان زاده، ايستگاه‌هاي نقاشي، قصه گويي، گريم کودک و نمايش عروسکي ويژه کودکان و نوجوانان از ديگر بخش‌هاي اين جشن‌ها است.


وي همچنين همايش كارگاه روابط اجتماعي والدين و فرزندان را از ديگر برنامه‌‌هاي اين فرهنگسرا عنوان كرد و گفت: اين برنامه با هدف آشنايي پدر و مادرها با پيامدهاي منفي و مخرب آسيب‌هاي اجتماعي روز سوم خرداد ماه در خانه فرهنگ امام علي(ع) برگزار مي‌شود.

نظر شما