شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۲
کد خبر: ۳۸۸۱۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۴
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 6 از برنامه‌هاي اين منطقه تا پايان خردادماه خبر داد و گفت: توليد محصول فرهنگي «آب و آيينه» با تكنيك (3D) به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه (س)، ويژه برنامه «راه آسمان» در ايام اعتكاف و سلسله نشست‌هاي «من كيستم؟» از برنامه‌هاي مهم اين ماه است.

«رضا دوستعلي» در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين مطلب ادامه داد: معمولا در مباحث ديني و مذهبي از المان‌هاي سنتي استفاده مي‌شود ولي در طراحي پوستر «آب و آيينه» از تكنيك‌هاي مدرن طراحي و گرافيك استفاده شده است.



رييس فرهنگسراي سرو افزود: «آب و آيينه» در توليد اوليه در يك هزار نسخه توليد مي‌شود و اميدواريم در آينده با مجوز سازمان فرهنگي هنري توليد انبوه اين محصول را به عنوان يك كار جديد در دستور كار خود قرار دهيم.



دوستعلي با بيان اينكه عمده فعاليت‌ها در خردادماه به برپايي نمايشگاه‌هايي در فرهنگسراهاي سرو و شفق اختصاص دارد، اظهار داشت: نمايشگاه «پلاك 90» به مناسبت فتح خرمشهر از امروز در نگارخانه شفق افتتاح مي‌شود ضمن اينكه به مناسبت شهادت امام هادي (ع) نمايشگاهي از خط معلي با عنوان «امام مهرباني» نيز در همين نگارخانه در نظر گرفته شده است. نمايشگاه عكس سريال مختارنامه نيز هفته آخر خرداد در نگارخانه شفق برپا مي‌شود.


وي «راه آسمان» را ويژه برنامه ايام اعتكاف در مسجد كوي دانشگاه تهران عنوان كرد و ادامه داد: سلسله نشست‌هاي «من كيستم» با پرداختن به نقش محوري زنان در خانواده در خانه فرهنگ گل‌ها، نصب كميك‌استريپ‌ خانواده شگفت‌انگيز در ميادين و مناطق مختلف منطقه 6، ويژه برنامه‌هاي سالگرد درگذشت دكتر علي شريعتي در خانه موزه دكتر شريعتي و حضور در فرهنگسراي روح‌الله از ديگر برنامه‌هاي اين منطقه محسوب مي‌شود.


نظر شما