جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۳
کد خبر: ۳۹۱۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۲
شهرداري منطقه 2 در حال آماده سازي فضايي به متراژ طولي 3 کيلومتر و وسعت 180 هزار متر مربع در ضلع شمال (پارکينگ)حرم مطهر براي پذيرايي از زائران در مراسم ارتحال امام خميني(ره)است.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه2 ،خانجاني معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 2 ضمن تشريح فعاليت هاي منطقه در حرم حضرت امام (ره) گفت :در راستاي برگزاري باشکوه تر مراسم بيست و دومين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) در پارکينگ شمالي حرم مطهر حضرت امام (ره) ، شهرداري منطقه دو طي دو هفته گذشته از تمام تجهيزات و نيروهاي خدمات شهري خود براي آماده سازي و ارائه هر چه بهتر خدمات به زائران استفاده کرده است.


او گفت: فعاليت هاي اجرايي اين منطقه به منظور زيباسازي ، ساماندهي و رفاه و آسايش زائران از تاريخ 25 ارديبهشت آغاز شده و طي آن و بر اساس دستوالعمل ابلاغي نيروهاي کارگري به همراه 12 دستگاه ماشين آلات سبک و سنگين در محل تحويلي منطقه دو حاضر شدند تا ضمن آماده سازي محل برگزاري مراسم در تاريخ 14 خرداد ماه نسبت به ارائه خدمات به زائران و همچنين برپايي ايستگاه فرهنگي و پذيرايي اقدام کنند.

معاون امور شهري و فضاي سبز منطقه دو ضمن اشاره به روکش آسفالت به مقدار 4000 متر مربع و لکه گيري 1500 متر مربع از محل تحويلي اين منطقه گفت : عمليات رفت و روب ، علف کشي ، شستشوي معابر ، تسطيح ، انتقال تراشه ،  نصب اشعاب آب سرويسهاي بهداشتي ، نصب کفراژ  18×12×12 و نظافت و مرمت سرويس هاي بهداشتي توسط اداره  خدمات شهري انجام شده و علاوه بر آن نصب داربست به مقدار 15900 متر مکعب به اتمام رسيده است . 

به گفته خانجاني هم اکنون عمليات پاکسازي زمين ، علف کشي و شستشوي معابر به متراژ 3000 متر مربع در روز ، رنگ آميزي المانهاي شهري و نصب داربست و بنر توسط اداره خدمات شهري ، اداره زيباسازي ، اداره فضاي سبز با استقرار نيروها در حال اجرا است .

خانجاني به حضور مستمر عوامل ادراه بازيافت در محل تحويلي منطقه دو اشاره کرد و تصريح کرد : اداره بازيافت منطقه دو نيز همراه ديگر حوزه ها ، همزمان با برگزاري مراسم غرفه اطلاع رساني براي ارائه خدمات به زائران داير خواهد کرد و پس از اتمام مراسم ارتحال حضرت امام (ره) ، عوامل اداره خدمات شهري با همکاري اداره بازايافت نسبت به جمع آوري پسماندها و پاکسازي محل اقدام خواهند کرد.

نظر شما