پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۸
کد خبر: ۳۹۳۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۹
همزمان با بيست و دومين سالگرد ارتحال امام (ره)
در بيست و دومين سالگرد ارتحال ملکوتي حضرت امام خميني (ره) شهرداري منطقه 2 در پهنه شمالي حرم امام (ره) ميزبان بيش از 8000 زائر آن امام همام از شهرستانهاي آزبايجان شرقي و غربي ، اردبيل ، خراسان شمالي بود.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه دو خانجاني معاون امور شهري و فضاي سبز اين منطقه با اعلام اين خبر گفت: شهرداري منطقه دو با احداث ايستگاهي به مساحت 8 هزار متر مربع در پهنه تحولي خود واقع درپارکينگ شمالي (شماره 5) حرم مطهر حضرت مام (ره) ، از عصر 13 خرداد ماه آماده ميزباني از زائران بود که از ابتداي روز 14 خرداد ماه همزمان با ورود زائران شهرستاني در اين پهنه ، پذيرايي را آغاز کرد.

خانجاني به نصب بيش1700 متر مکعب داربست و  1700 متر مربع بنر توسط اداره زيباسازي در ايستگاه اشاره کرد و افزود: کليه حوزه ها و ادارات منطقه با 450 نفر نيروي انساني از روز 13 خردا ماه در محل ايستگاه به صورت آماده باش حضور داشتند تا ضمن پذيرايي از زائران گرامي ، عمليات جمع آوري پسماندها، رفت و روب و ... را انجام دهند.

معاون امور شهري و فضاي سبز منطقه دو از توزيع بيش از 25 هزار بطري آب معدني و 13 هزار و 500 عدد پکيج ميوه ميان زائران خبر داد و تصريح کرد: پس از ابلاغ ستاد بزرگداشت ارتحالحضرت امام(ره) ، از بامداد روز 14 خرداد، عوامل ادارات خدمات شهري، مسيلها، ساماندهي و کارکنان بسيجي منطقه که شب را در جوار حرم حضرت امام (ره) گذارنده بودند ، پذيرايي از زائران را آغاز کردند.

خانجاني به حضور گسترده نيروهاي حوزه امور شهري در پهنه تحولي اشاره کرد و گفت: اداره بازيافت ضمن استقرار غرفه جمع آوري پسماندهاي خشک و اهداي هداياي ويژه ، غرفه اطلاع رساني براي کودکان نيز برگزار کرد .

معاون امور شهري و فضاي سبز منطقه دو در پايان از پاکسازي، رفت و روب و جمع آوري زباله هاي خشک خبر داد و گفت: عوامل اداره خدمات شهري به اتفاق نيروهاي متحد الشکل اداره بازيافت ، پس از پايان مراسم نسبت به پاکسازي ، رفت و روب ، شستشو ، جمع آوري زباله هاي خشک و .... اقدام کردند.

نظر شما