سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۹
کد خبر: ۳۹۸۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۹
سلسله کارگاه‌هاي آموزشي روابط اجتماعي و خانواده با عنوان «هدايت موثر» ويژه فصل تابستان از سوي خانه فرهنگ امام علي(ع) برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 18 ، اين سلسله همايش‌ها با محوريت روابط اجتماعي و خانواده برگزار و طي آن اصول و مباني اوليه تعامل اجتماعي و بين فردي با رويکردهاي فرزند پروري، آيين همسرداري و خانواده و رسانه ارائه و در ادامه به طور تخصصي به چگونگي شکل‌گيري روابط اجتماعي سالم در فرد و اجتماع پرداخته مي‌شود.

مجيد ابهري استاد دانشگاه و پژوهشگر و مولف در همايش کارگاهي «خانواده و رسانه» ضمن ارائه ساده‌ترين و کاربردي‌ترين روش‌هاي تعامل خانواده و رسانه به پرسش‌هاي شرکت‌کنندگان در برنامه‌هاي 12،19و 26 شهريور ماه به مباحث اينترنت و تلفن همراه پاسخ‌هاي کارشناسي و راهنمايي‌هاي لازم را ارائه مي‌دهد.

فردوس قماشچي استاد دانشگاه و پژوهشگر و مولف در همايش کارگاهي «فرزند پروري» ضمن ارائه ساده‌ترين و کاربردي‌ترين روش‌هاي تعامل بين خانواده و فرزندان به پرسش‌هاي شرکت کنندگان در برنامه‌هاي 6،13،20 و 27 تير ماه به مباحث قبل از دبستان، دبستان تا راهنمايي، دبيرستان و جوان تا ازدواج، پاسخ‌هاي کارشناسي و راهنمايي‌هاي لازم را ارائه مي‌دهد.

محمدرضا رنجبر استاد دانشگاه، پژوهش گر و مولف در همايش کارگاهي «آيين همسرداري» ضمن ارائه ساده‌ترين و کاربردي‌ترين روش‌هاي تعامل بين زن و مرد به پرسش‌هاي شرکت کننگان در برنامه‌هاي 15، 22و 29 تير ماه به مباحث قبل از ازدواج، حين ازدواج و بعد از ازدواج پاسخ‌هاي کارشناسي و راهنمايي‌هاي لازم را ارائه مي‌دهد.

اين سلسله همايش‌ها همزمان با فصل تابستان در گستره منطقه 18 راس ساعت 18 برگزار مي‌شود.

علاقمندان براي ثبت نام و کسب اطلاعات بيشتر از ابتداي تير ماه 1390 به خانه فرهنگ امام علي(ع) به نشاني: چهردانگه، شهرک گلشهر، بوستان گلشهر مراجعه و يا جهت کسب اطلاعات بيشتر باشماره 55262277 تماس بگيرند.

نظر شما