جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۹
کد خبر: ۳۹۹۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۵
دبير اجرايي نمايشگاه صنايع دستي و هنرهاي سنتي اقوام ايراني خبرداد و گفت: نمايشگاه صنايع دستي و هنرهاي سنتي اقوام ايراني و حضور فرهنگسراي رازي در نمايشگاه صنايع دستي و هنرهاي سنتي ايران در مصلاي تهران از جمله ويژه برنامه هاي مهم خرداد ماه مديريت فرهنگي هنري منطقه 11 است.

مريم کاظمي در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: اين نمايشگاه به مناسبت فرارسيدن روز جهاني صنايع دستي و اهميت اين روز و همچنين آشنايي مردم با هنرهاي سنتي و اقوام ايراني و با هدف اشاعه فرهنگ اصيل ايراني و هنرهاي شيعي برگزار مي‌شود.

وي افزود: اين نمايشگاه در ادامه فعاليت‌هاي حوزه صنايع دستي مانند پنجشنبه بازار هنر، کارگاه‌هاي آموزشي صنايع دستي و تکميل کارگاه بازارچه‌هاي فرهنگسرا با حضور بيش از 50 هنرمند در رشته‌هاي مختلف هنري از جمله قلمزني، فلز، معرق، شيشه‌گري، چرم، سفال، فرش، گليم، گبه و چوب و در دو محل مصلاي تهران و محل دائمي نمايشگاه‌ها فرهنگسراي رازي برپا شده است.


كاظمي اظهار داشت: نمايشگاه صنايع دستي در مصلا از روز جهاني صنايع دستي (19 خردادماه) آغاز شده و تا جمعه 27 خردادماه ادامه دارد ولي همين نمايشگاه در فرهنگسراي رازي از امروز 23 خردادماه افتتاح مي‌شود و تا 5 تيرماه ادامه دارد.

نظر شما