پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۱
کد خبر: ۴۰۵۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۰
ايستگاه‌هاي تابستاني با عنوان «محله نشاط» با برنامه‌هاي متنوع فرهنگي، هنري و با هدف غني‌سازي اوقات فراغت شهروندان در بوستان‌هاي غرب پايتخت بر پا مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي تهران و مديريت مراکز فرهنگي هنري منطقه 22، ايستگاه‌هاي تابستاني «محله نشاط» از هشتم تا پايان تيرماه عصرها در سه بوستان پونه، شهيد رياضتي و پارک بزرگ شهر ميزبان شهروندان و به ويژه کودکان و نوجوانان است.


ايستگاه‌هاي فراغتي «محله نشاط» شامل ايستگاه گريم، آتش‌نشاني، گل و گياه، آشنايي با ائمه در قالب قصه‌گويي و کلاژ، نقاشي رولي، ساخت گل چوب، عروسک ابري، ماسک و عروسک‌هاي بازيافتي، همراه با نمايش هنري با موضوعات مختلف است و در قالب مسابقه، جوايزي نيز به برندگان هر ايستگاه اهدا مي‌شود.


ايستگاه‌هاي تابستانه از 18 تا 23 تير ماه جاري هر روز از ساعت 19 تا21 از سوي خانه فرهنگ امير کبير در بوستان پونه واقع در انتهاي بزرگراه شهيد همت، شهرک شهيد باقري ميزبان شهروندان است.


همچنين خانه فرهنگ گرمدره برنامه «محله نشاط» را در تاريخ‌هاي هشتم و بيست و دوم تيرماه در پارک بزرگ شهر و در تاريخ‌هاي پانزدهم و بيست و نهم تير ماه از ساعت 18 تا 20 در بوستان شهيد رياضتي شهرک گرمدره برگزار مي‌کند.


کانون ورزش‌هاي همگاني فرهنگسراي تهران هم با برنامه ورزش عمومي صبحگاهي و دوچرخه سواري عصرانه ويژه برنامه‌هاي تابستاني خود را کليد زد.


کانون ورزش همگاني يکي از تشکل‌هاي 18 گانه کانون‌هاي بانوان منطقه است و ساير کانون‌ها نيز با محوريت هنري، قرآن، راهنمايي و مشاوره، مددکاري فرهنگي، داستان نويسي، سلامت و تندرستي ، پژوهشگران و....از بانوان علاقمند ثبت نام مي‌کند.


کانون ورزش همگاني بانوان يک شنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 17 تا 19 برنامه دوچرخه سواري عصرانه و آموزش دو چرخه‌سواري را براي علاقمندان برگزار مي‌کند. هم چنين ورزش همگاني صبحگاهي همه روزه از ساعت 7 تا 8 در بوستان باغ نو ميزبان بانوان علاقمند است.


فرهنگسراي تهران در انتهاي بزرگراه رسالت غرب ، سه راه دهکده المپيک ، بوستان باغ نو واقع شده و واحد کانون‌هاي منطقه 22 مستقر در فرهنگسراي تهران با شماره تماس 44143880 پاسخگوي علاقمندان است.

نظر شما