پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۶
کد خبر: ۴۰۷۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۷
گروه معارف اين شبکه هشتم و نهم تير همزمان با مبعث رسول اکرم(ص) جشن بزرگ و باشکوهي را با عنوان عيد بزرگ مبعث با اجراي مسعود روشن‌پژوه و آزاده نامداري از تالار بزرگ کشور پخش مي‌کند.

به گزارش شهر، اين جشن که تهيه‌کنندگي آن را رضا جاپلقي و مجيد محمودي بر عهده دارند به صورت توليدي در روزهاي چهارشنبه هشتم و پنج شنبه نهم تير پخش مي‌شود.


جشن «عيد بزرگ مبعث» که آزاده نامداري و مسعود روشن پژوه اجراي آن را برعهده دارند با حضور عموهاي فيتيله اي، خاله شادونه و دونه‌ها برگزار خواهد شد.


همچنين سنجد به عنوان خبرنگار با رفتن در ميان خانواده‌هايي که در تالار بزرگ کشور حضور دارند علاوه بر گفتگو با آنها، پيرامون اخلاق و سيرت پيامبر(ص) به ارائه راهکارهاي مطلوب و مناسب به بچه‌ها در راستاي چگونگي الگوبرداري از اخلاق و منش رسول اکرم(ص) در زندگي مي‌پردازد.


حسن ريوندي، رضا رويگري و نيما شاهرخ شاهي ميهمانان اين جشن هستند و محتوا و مضمون کلي اين جشن «عيد مبعث» است که در آن به مهرباني پيامبر(ص) با کودکان، اخلاق حسنه، کسب روزي حلال و همچنين ويژگي هاي شخصيت پيامبر رحمت(ص) اشاره مي‌شود.


اين برنامه هشتم تير ساعت 30/18 به مدت 25 دقيقه پخش مي‌شود و در روز مبعث نيز در ساعت 30/13 به مدت 50 دقيقه و ساعت 45/22 به مدت 50 دقيقه لحظات شاد و مفرحي را براي مخاطبان فراهم مي‌کند.

نظر شما