جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۵
کد خبر: ۴۰۸۶۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۹
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 21 خبر داد/
برنامه‌هاي فرهنگي هنري منطقه 21 با شعار «هر شرکت‌کننده يک برنده» در فصل نشاط و اميد آغاز شد.

هومن اهرامي در گفت و گو با خبرنگار شهر با اشاره به جداسازي موفق منطقه فرهنگي و هنري 21 از 22 گفت: اميدواريم با اجراي برنامه‌هاي تابستاني در منطقه 21 که با نيازسنجي از مردم منطقه برنامه‌ريزي شده است بتوانيم تابستاني شاد و با برنامه‌هاي آموزنده اميد و نشاط را به اهالي منطقه هديه دهيم.


وي با ابراز خرسندي از همراهي و همدلي موثر شهردار منطقه در مسير برنامه‌‌ها بيان کرد: برگزاري مسابقات بزرگ کتابخواني با هدف ترويج و افزايش سرانه مطالعه همراه با جوايز نفيس و ارزنده، برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي و همايش روانشناسي ويژه جوانان و خانواده‌ها، مشاوره کنکور و انتخاب رشته تحصيلي و خود آگاهي را با هدف آموزش سبک زندگي موفق، برگزاري مسابقات مختلف محله‌اي، عکاسي و نقاشي، شب‌هاي شعر، تورها و بازديدهاي تابستاني ويژه خانواده‌ها، اجراي نمايش‌هاي هنري و ديگر برنامه‌هاي ويژه کودک و نوجوان، خانواده و سالمندان از فعاليت‌هاي مراکز فرهنگي هنري اين منطقه در تابستان 90 عنوان كرد.


اهرامي افزود: توليد و توزيع محصولات فرهنگي، ايجاد 12 کانون و تشکل‌هاي جديد مردمي، داير كردن کلاس‌ها و دوره‌هاي ويژه آموزشي از قبيل پويا نمايي، گويندگي، خبرنگاري، هتلداري و ... ديگر فعاليت‌هاي فرهنگي منطقه است که با شروع فصل تابستان آغاز مي‌‌شود.



به گفته اهرامي، اندرزهاي ناب، اورنگ زندگي، مسابقه بر بلنداي سپهر (پرواز هواپيماي مدل)، سيماي 21، روزنامه‌ديواري هجوم به تاريکي، روزنامه ديواري گوهر عفاف، عطر دلدادگي، پرواز بادبادک در نودمين روز تابستان، کارگاه خلاقيت سالمندان با روزه‌داران کوچک، تغذيه سالم در ماه رمضان، شب شعر بزرگداشت استاد شهريار، بازديد از موزه ملي عناوين ديگر برنامه‌هاي در نظر گرفته در فصل تابستان است.


مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 21 تصريح كرد: يکي از برنامه‌هاي ويژه که براي رفاه اقتصادي شهروندان منطقه تدارک ديده شده است تأسيس باشگاه اهالي فرهنگ و هنر منطقه 21 است که داراي تسهيلات و تخفيفات ويژه در برگزاري دوره‌هاي آموزشي است. برنامه‌هاي هفت شهر فيروزه‌اي، باشگاه ترنج، فرهنگسراي توچال، 202 جشن اعياد شعبانيه، 360 دوره آموزشي و برنامه‌هاي ماه مبارک رمضان از برنامه‌هايي است که در تمام مناطق فرهنگي هنري 22 گانه شهر تهران برگزار مي‌شود.


وي با تشكر از همراهي مردم منطقه در برگزاري برنامه‌هاي فصل بهار افزود: اميدواريم بتوانيم با استفاده از اين موهبت گامي در جهت توسعه فرهنگ شهر و رسيدن به تعالي آرمانشهر اسلامي - ايراني برداشته باشيم.


اهرامي در پايان گفت: مديريت فرهنگي هنري منطقه 21 در راستاي اجراي منظم و فراگير برنامه‌هاي تابستان «ستاد 90روز 90» را تشکيل داده است که برنامه‌هاي محتوايي منطقه را راهبري مي‌كند و شهروندان مي‌توانند نظرات و پيشنهادات خود را براي هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌ها با شماره 44534056 روابط عمومي ستاد و يا پست الکترونيک farhangi.honari21@yahoo.com ارسال كنند.

نظر شما