پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۳
کد خبر: ۴۰۹۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۷
رييس فرهنگسراي قرآن از برگزاري مسابقه بزرگ وبلاگ‌نويسي قرآني ويژه شهر تهران در ماه رمضان خبر داد.

علي‌اكبر توپچي در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: پيك قرآني خانواده نيز يكي ديگر از برنامه‌هاي ماه رمضان است كه طي آن كتابچه‌اي شامل مفاهيم و موضوعات مرتبط با قرآن تهيه و چاپ مي‌شود و در اختيار شهروندان قرار مي‌گيرد و در ادامه مسابقه‌اي نيز از محتويات كتابچه برگزار مي‌شود.

وي افزود: رمضان با قرآن شامل يك دوره فشرده آموزش روخواني و روانخواني قرآن به صورت حضوري و غيرحضوري، در محضر قرآن شامل ختم قرآن و تفسير آن در 30 روز ماه مبارك رمضان، جشن روزه‌اولي‌ها و كارگاهي با عنوان زندگي اسلامي ايراني از ديگر برنامه‌هايي است كه در ماه رمضان در نظر گرفته شده است.


توپچي از برنامه‌هاي تابستاني اين فرهنگسرا خبر داد و اظهار داشت: برگزاري جشن نيمه شعبان، کارگاه هنر تلاوت، کارگاه تدبر در قرآن، مهارت‌هاي زندگي را بياموزيم، تفسير نور، خانواده موفق، کارگاه نجوم از نگاه قرآن، جشنواره يار مهربان، تور توچال، تهران نو،تهران قديم و نمايشگاه خوشنويسي خوش‌نگاري از جمله عناوين برنامه‌هايي است كه تا پايان تير برگزار مي‌شود.


به گفته رييس فرهنگسراي قرآن، عصر شادي شامل بازي و سرگرمي و برگزاري مسابقات مختلف ورزشي در ايستگاه‌هاي مختلف مانند پرتاب دارت، طناب کشي، تنيس روي ميز، بدمينتون و فوتبال دستي از 18 تا 22 تير هر روز عصر ساعت 17 تا 19 در اين فرهنگسرا برگزار مي‌شود.

نظر شما