شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۳
کد خبر: ۴۱۲۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۲
از سوي فرهنگسراي فردوس صورت مي‌گيرد
فرهنگسراي فردوس همزمان با اعياد شعبانيه و ميلاد سالار شهيدان امام حسين (ع)، ويژه برنامه ديدار با جانبازان جنگ تحميلي را برگزار مي‌کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 5 ، اين برنامه به منظور ديدار از آسايشگاه جانبازان ثارالله و تجليل و قدرداني، تجديد ميثاق با شهيدان زنده ايران اسلامي روز چهارشنبه 15 تير ساعت 10 صبح انجام مي‌شود.


همچنين فرهنگسراي فردوس در تابستان امسال براي هر چهارشنبه يک تور طبيعت گردي به نقاط ديدني اطراف تهران برگزار مي‌کند. تور «طبيعت گردي» فرهنگسراي فردوس در نظر دارد روزهاي 15 و 29 تير ماه برنامه يک روزه خود به مقصد طالقان و الموت را برگزار کند.


اين برنامه که با هدف بالابردن روحيه نشاط و شادابي شهروندان به ويژه اعضا خانواده‌ها طراحي شده، هم اکنون در حال ثبت نام از علاقه مندان به اين سفرهاي يک روزه است. تور طالقان در تاريخ 15 تير و تور الموت در تاريخ 29 تير برگزار مي شود. طبق برنامه زمانبندي حرکت از مقابل فرهنگسراي فردوس ساعت 6 صبح آغاز شده و پايان آن نيز ساعت 20 شب اعلام شده است.


همچنين نگارخانه پرديسان فرهنگسراي فردوس از 15 تير نمايشگاهي از آثار نقاشي و موزائيک سحر اکبري را برگزار مي‌کند. اين نمايشگاه که به معرفي يکي از هنرهاي رو به زوال کشور مي‌پردازد روز 15 تير ساعت17 طي مراسمي با حضور هنرمندان تجسمي و هنرهاي سنتي افتتاح مي‌شود. اين نمايشگاه تا 25 تير از ساعت هاي 9 صبح تا 19 عصر براي بازديد عموم داير است.


براي شركت در اين برنامه‌ها به ميدان صادقيه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات، فرهنگسراي فردوس مراجعه كنيد و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 44000203 تماس بگيريد.

نظر شما