شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۶
کد خبر: ۴۱۹۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۷
مريم كاوياني بازي در فيلم‌هاي «سرخابي» و «روز شصتم» را به لحاظ مضمون و داستان، نقشي متفاوت در كارنامه كاري خود به حساب مي‌آورد.

اين بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار شهر با اشاره به نقش‌هاي متعددي كه تاكنون در مجموعه‌هاي داستاني و فيلم‌ها ايفا كرده است، گفت: حضور يك كارگردان خوب مي‌تواند در يك اثر، پشتوانه كار به حساب آيد. بدون راهنمايي كارگردان بازيگر نمي‌تواند نقش را به خوبي ايفا كند. به همين دليل بازي در فيلم سينمايي و  يا تلويزيون برايم تفاوت چنداني ندارد، بلكه كارگردان كار از اعتبار بيشتري برخوردار است.

 

 

وي در ادامه عنوان كرد: در دو فيلم «سرخابي» به كارگرداني محمد آهنگراني و «روز شصتم» به كارگرداني عليرضا سبزواري بازي كردم و در هر دو فيلم نقش‌هاي متفاوتي را برعهده داشتم، به خصوص بازي در فيلم «سرخابي» كه مقابل اكبر عبدي و اكرم محمدي تجربه خوبي برايم بود.

 

كاوياني درباره حضور در مجموعه‌هاي تلويزيوني موفقي كه با حجم مخاطبان تلويزيون روبرو مي‌شود، بيان كرد: از اينكه يك مجموعه تلويزيون مورد توجه مردم قرار مي‌گيرد، خوشحال هستم. در اين شرايط حس مي‌كنم بخشي از زندگي مردم را بازي مي‌كنيم و به نمايش مي‌گذاريم و اين جاي خوشحالي دارد كه بينندگان تلويزيوني توانسته‌اند با‌ آن ارتباط برقرار ‌كنند.

 

بازيگر نقش مريم در مجموعه تلويزيوني «او يك فرشته بود» گفت: با بازي در مجموعه تلويزيوني «او يك فرشته بود» به كارگرداني عليرضا افخمي، تصميم گرفتم بيشتر به كارهاي تلويزيوني روي بياورم. مجموعه بعدي كه از حضور در آن راضي بودم، مجموعه «فاصله‌‌ها» به كارگرداني حسين سهيلي زاده است.

 

كاوياني در پايان بيان كرد:هنوز نقشي را طي اين ماه‌ها نپذيرفته‌ام و تصميم گرفته‌ام مدتي را استراحت كنم و به مطالعه بپردازم.   

 

مريم کاوياني در سال 1349 به دنيا آمد و اولين کار سينمايي او فيلم «روياي جواني» به کارگرداني نادر مقدس بود و پس از آن «تردست»، «اسپاگتي در هشت دقيقه»، «مخمصه» و «هوو» به ايفاي نقش پرداخت. اما با مجموعه «او يک فرشته بود» کار عليرضا افخمي که در رمضان سال 84 از تلويزيون پخش شد، به شهرت رسيد و در مجموعه‌هاي«به دنيا بگوييد بايستد»، «روز رفتن»، «شکرانه»، «خط‌شکن» و «روزگار قريب» حضور پيدا كرد. بازي او در مجموعه «فاصله‌ها» بار ديگر مورد توجه مردم قرار گرفت.

 

 

تله فيلم «فولاد سرد» به كارگرداني شاهرخ دولكو با بازي كاوياني همچمنان از تلويزيون پخش نشده و روز گذشته نيز تله فيلم «كاشي 313» با بازي او از تلويزيون پخش شد.

نظر شما