جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۸
کد خبر: ۴۳۱۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۷
اختتاميه «برآستان جانان» همزمان با ولادت کريم اهل بيت برگزار مي‌شود
جشن رمضانيه «بر آستان جانان» در بوستان باغ نو منطقه 22 پس از 15 شب اجرا با جشن ولادت کريم اهل بيت امام حسن مجتبي (ع) به کار خود پايان مي‌دهد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي تهران و مديريت فرهنگي هنري منطقه 22، سه شنبه 25 مرداد ماه جاري مصادف با پانزدهم ماه مبارک رمضان مراسم اختتاميه ويژه برنامه فرهنگي هنري «بر آستان جانان» و جشن ولادت کريم اهل بيت امام حسن مجتبي (ع) با عنوان «ماه محبوب»، با حضور حجج اسلام حيدري و فتحي پژوهشگران و کارشناسان علوم ديني وحوزوي، مجيد احمدي قاري بين المللي قرآن کريم، گروه هنري رنگين کمان و شماري از هنرمندان و چهره‌هاي فرهنگي و مردمي از ساعت 18آغاز و تا هنگام افطار و نماز جماعت براي شهروندان روزه دار منطقه برگزار مي‌شود.

 

در اين مراسم مجيد احمدي قاري بين المللي کشورمان به تلاوت مجلسي قرآن کريم پرداخته و سپس در بخش حرف‌هاي فيروزه‌اي، حجت الاسلام فتحي طي سخناني کوتاه با استناد به احاديث و روايات ، در باره موضوع «برکت» سخنراني مي‌کند.

 

در ادامه برنامه، بخش هنري و شاد مراسم با اجراي گروه تلويزيوني رنگين کمان و با حضورخاله سارا و عروسک پنگول برگزار مي‌شود.


در ادامه مراسم پس از برنامه قصص قرآني و روايت‌هاي عرفاني، از پرسنل فرهنگسراي تهران به پاس 15 روز تلاش براي برگزاري هرچه باشکوه تر جشن رمضانيه بر آستان جانان تقدير به عمل مي‌آيد.


در ادامه برنامه ، ترتيل خواني با صداي مجيد احمدي برگزار و سپس شهروندان روزه دار به نواي اسماء الحسني که به صورت زنده اجرا مي شود گوش مي‌سپارند.


پايان بخش برنامه‌هاي شب سوم جشن رمضانيه «برآستان جانان»، اذان با صداي مجيد احمدي و برپايي نماز جماعت به امامت حجت الاسلام والمسلمين حيدري است و پس از نماز جماعت با افطاري ساده از شهروندان روزه دار پذيرايي مي‌شود.

 

ويژه برنامه فرهنگي هنري «بر آستان جانان» به همت فرهنگسراي تهران و مديريت فرهنگي هنري منطقه 22 از اول ماه مبارک رمضان همزمان با 11 مرداد آغاز شد و پس از 15 شب اجرا مراسم اختتاميه آن 25 مرداد ماه جاري – پانزدهم ماه رمضان- در بوستان باغ نو واقع در انتهاي بزرگراه حکيم غرب ، سه راه دهکده المپيک ، پشت دبيرستان سپيده کاشاني ، خيابان ساحل ، از ساعت 18 تا هنگام افطار برگزار مي‌شود.


براي کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانيد با شماره‌هاي 44143780و44143777 تماس بگيريد.

نظر شما