پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۹
کد خبر: ۴۳۷۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۷
«بن افلك» كارگردان فيلم ضد ايراني «سفينه»، «تيلور شيلينگ»، بازيگر هاليوودي را به عنوان بازيگر نقش اول زن اين فيلم انتخاب كرد

فارس-  «بن افلك» كارگردان فيلم ضد ايراني «سفينه» كه پيش از اين خود را به عنوان بازيگر نقش اول اين فيلم معرفي كرده بود، اكنون «تيلور شيلينگ» را به عنوان همسر خود در اين فيلم انتخاب كرده است.

«شيلينگ» روز گذشته قرارداد بازي در فيلم «سفينه» را با كمپاني صهيونيستي «برادران وارنر» امضاء كرده است.

 

«افلك» نيز در اين فيلم نقش «توني مندز»، مامور سابق سازمان سيا و استاد تغيير چهره را بازي مي‌كند.

«توني مندز» در جريان گروگانگيري (تسخير لانه جاسوسي) ماموريت پيدا مي كند شش آمريكايي را كه در مخفيگاهي در تهران پنهان شده بودند از كشور خارج كند.

 

«سفينه» داستان تسخير لانه جاسوسي آمريكا توسط دانشجويان ايراني، البته به روايت هاليوود است.

صنعت سينماي هاليوود طي ده‌ها سال با ساخت فيلم‌هاي ضدايراني و ادعاهاي عجيب و غريب درباره مردم و سياستمداران جمهوري اسلامي ايران،‌ اين بار نيز سعي دارد با تحريف يك حقيقت تاريخي، آن را به نفع خود مصادره كند.

 

فيلم سينمايي «سفينه» براساس مقاله‌اي منتشرشده در مجله وايرد و به تهيه‌كنندگي «جورج كلوني» و «گرانت هسلوو» ساخته خواهد شد.

 

كمپاني صهيونيستي «برادران وارنر» در اين فيلم مدعي مي‌شود كه سازمان سيا با عمليات شجاعانه و هوشمندانه خود جان شش ديپلمات آمريكايي را كه در جريان وقوع انقلاب اسلامي ايران دستگير شده‌اند نجات مي‌دهد، اين در حالي است كه آمريكايي‌ها به طرز بسيار مفتضحانه‌اي در عمليات طبس از نيروي قهر الهي شكست خوردند.

 

اين پروژه سينمايي، مراحل پيش‎توليد را پشت سر گذاشته و هم‌اكنون در مرحله توليد است و در سال 2012 نيز به نمايش درخواهد آمد.

«آلن آركين» و «جان گودمن»، ديگر بازيگران اين فيلم هستند.

نظر شما