پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۰
کد خبر: ۴۴۰۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۹
نمايش پنجره فولاد به سفارش مديريت فرهنگي هنري منطقه 15 از سوي موسسه فرهنگي فدک در فرهنگسراي خاوران اجرا مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي خاوران، نمايش پنجره فولاد با بازي اکبر عبدي به مدت 30 شب از 24 شهريور تا 20 مهر در تالار سوم خرداد فرهنگسراي خاوران به روي صحنه مي‌رود.


 عليرضا مژگاني، مدير فرهنگي هنري منطقه 15 و رييس فرهنگسراي خاوران گفت: نمايش پنجره فولاد که يکي از پرجاذبه‌ترين نمايش‌هاي مذهبي است، به کارگرداني سيدجواد هاشمي و با هنرمندي اکبر عبدي با موضوع زيارت امام رضا (ع) و در ايام ولادت حضرت معصومه (س) به روي صحنه خواهد رفت در تا سالروز ولادت امام هشتم (ع) ادامه خواهد داشت.

مژگاني افزود: اين نمايش نمونه موفق يک نمايش مذهبي بوده و فرهنگسراي خاوران در جهت توسعه فرهنگ زيارت و دعا اقدام به اجراي اين کار نمايشي كرده است.


رييس فرهنگسراي خاوران ادامه داد: تمامي اتفاقات اين نمايش در صحن حضرت رضا (ع) رخ مي‌دهد و نوع نگاهي که مهدي متوسلي به عنوان نويسنده اين کار به آداب زيارت و درخواست‌هاي زائران داشته، آن را از ديگر آثار نمايشي مذهبي متمايز کرده است.


 حميد ابراهيمي، عطيه غبيشاوي، محمود راسخ فر، اسدالله بابايي مهدي مهديون، مرتضي وکيليان به همراه محمد سراج از ديگر بازيگران پنجره فولاد هستند.

نظر شما