پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۶
کد خبر: ۴۴۷۴۶
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۵
سازمان فرهنگي هنري برگزار مي‌كند
مراكز فرهنگي هنري شهر تهران از تاريخ 8 تا 15 مهر ماه، بيش از 149 وي‍ژه برنامه را در قالب هاي مذهبي، آموزشي، نمايشگاهي، تركيبي، مسابقه، اجراي هنري، نشست هاي موضوعي، گردشگري و سينمايي براي مخاطبان اجرا مي‌كنند.

به گزارش «شهر» به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، در هفته دوم فصل پاييز، 23 برنامه مذهبي، 19 برنامه آموزشي، 14 نمايشگاه، 39 برنامه تركيبي، 10 مسابقه، 3 اجراي هنري، 35 نشست موضوعي، 3 برنامه گردشگري و 3 برنامه سينمايي از سوي مراكز فرهنگي هنري پايتخت برگزار خواهد شد.


مسابقه وبلاگ نويسي قرآني از 9 تا 14 مهر در فرهنگسراي قرآن، كارگاه قصص قرآني و آموزش مباحث ديني و تربيتي در قالب قصه به كودكان، 14 مهر در فرهنگسراي انقلاب اسلامي و نشست هاي تخصصي تفسير آيات مربوط به ولايت و امام شناسي از 9 تا 13 مهر در فرهنگسراي رازي از جمله برنامه هاي مذهبي اين هفته است.


كارگاه حافظ شناسي و شاهنامه خواني و كارگاه ادبيات كهن ايران ويژه كودك و نوجوان، 10 مهر در فرهنگسراي ارسباران برگزار مي شود. همچنين كارگاه داستان نويسي از تاريخ 7 مهر به مدت يك هفته در كتابخانه دردار واقع در منطقه 12 تشكيل مي شود.


نمايشگاه خوشنويسي آثار جمعي از اساتيد انجمن خوشنويسان ايران تا 14 مهر ماه در فرهنگسراي آفتاب برپاست. نمايشگاه نقاشي مروري بر آثار استاد اسفنديار احمديه از 9 تا 14 مهر در نگارخانه شفق و نمايشگاه عكاسي با موضوع حج از 9 تا 13 مهر در نگارخانه مهر از ديگر برنامه هاي نمايشگاهي اين هفته است.


نشست ادبي قند و نمك، 11 مهر ماه در خانه فرهنگ آيه برگزار مي شود. پنجشنبه بازار هنر و صنايع دستي در فرهنگسراي رازي برپا و كارگاه روياي رنگي با موضوع قصه گويي و مصورسازي، 13 مهر در نگارخانه پرديسان تشكيل مي شود.


براي دريافت فهرست کامل برنامه‌ها به پايگاه اينترنتي www.farhangsara.ir مراجعه کنيد و براي دريافت اطلاعات ويژه برنامه هاي هفته جاري و نشاني مراکز فرهنگي هنري شهر تهران با شماره 1837 تماس بگيريد.

نظر شما